Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها در گچساران هر محفلی که سر بزنی بحث داغ انتخاب سرمربی مطرح است و بسیاری از گزینه های روی میز مردم همان مربیان فصول گذشته این تیم بوده و گزینه جدیدی به گوش نمی رسد، هرچند مدیران ورزش نفت نسبت به این اخبار موضع سکوت اختیار کرده اند؟!.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با نزدیک شدن به شروع مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور گمانه زنی ها برای انتخاب سرمربی تیم های لیگ دویی به اوج حساسیت خود رسیده و هنوز مشخص نیست سکان هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دست چه کسی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که دیگر به عنوان یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار در فوتبال کشور مطرح شده و همچنین از سابقه بالایی بدلیل حضور در لیگ دسته دوم برخوردار است پس از سال حضور کوتاه مدت در لیگ دسته اول از سال 94 تا کنون در تلاش است که سهمیه لیگ دسته اول را یک بار دیگر به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیم کند.

هر چند تلاش های صورت گرفته طی این سال ها موجب شد تا این تیم در سال های 94 و 96 تا یک قدمی صعود به لیگ دسته اول برود و تنها در پلی آف این مسابقات از صعود ناکام شود،در این بین رقیب و هم خانواده دیگر نفتی های گچساران یعنی نفت امیدیه در این راه از قدمت بالاتری برخوردار بوده و طی این سال ها حتی همان صعود کوتاه مدت هم نداشته و امروز همچنان به عنوان رقیب نفت و گاز گچساران در تلاش برای کسب سهمیه لیگ دسته اول است.

این روزها در گچساران هر محفلی که سر بزنی بحث داغ انتخاب سرمربی مطرح است و بسیاری از گزینه های روی میز مردم همان مربیان فصول گذشته این تیم بوده و گزینه جدیدی به گوش نمی رسد، هرچند مدیران ورزش نفت نسبت به این اخبار موضع سکوت اختیار کرده اند که البته کار منطقی و پسندیده ای نیز می باشد اما طولانی شدن انتخاب سرمربی این تیم حساسیت ها را نیز نسبت به نحوه انتخاب بالا برده است.

از نکات قابل توجه صبوری هواداران و برخورد کاملا حرفه ای با این موضوع بوده که از نشانه های رشد و حرفه ای شدن فوتبال در این شهر نسب به سال های قبل است و دیگر خبری از فشارهای کانون هواداران و مردم برمدیران باشگاه که نتیجه ای جز انتخاب عجولانه ندارد، نیست.

از نکات قابل تحسین در این فصل همچنین می توان به تلاش و مطالبه گری علاقمندان و هواداران این تیم برای دریافت بودجه از مسئولان وزارت نفت اشاره کرد که با پیگیری های نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل نفت و گاز گچساران تیم را از شرایط بحران مالی خارج کرده و امروز در انتظار انتخاب سرمربی است.

هرچند این نکات مثبت به تنهایی نمی تواند عامل موفقیت یک تیم در مسابقات حرفه ای کشور که همه تیم ها برای صعود می جنگند، باشد. اما عوامل امیدوار کننده ای در جهت موفقیت یک تیم خواهد بود؛این روزها اگر نام سرمربی از طرف مدیران باشگاه به گوش مردم نمی رسد اما مردم خود برخی از گزینه های بومی و غیربومی را کاندیدای هدایت تیمی می دانند که تنها نماینده فوتبال یک استان کمتر توسعه یافته در لیگ فوتبال کشور است.

انتخاب سرمربی برای چنین تیمی از حساسیت های بسیاری برخوردار است و علاقمندان این تیم به خوبی می دانند با مشکلات بودجه ای که وجود دارد تشکیل یک تیم کار ساده ای نخواهد بود،در کنار همه فراز و نشیب های سال های گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خصوصا اتفاقات فصل گذشته این تیم لزوم توجه به انتخاب یک سرمربی با تجربه و توانمند را برای هدایت این تیم را برای مدیران این تیم بیشتر کرده است.

حال باید دید سید حمیدرضا حسینی مدیرعامل جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که این روزها تلاش بسیار زیادی برای کنترل شرایط در پیش گرفته چه روزی سرمربی این فصل را معرفی خواهد کرد.

هرچند باید به این موضوع هم اشاره  کرد که براساس شنیده ها و از منابع غیررسمی "یوسف نادریان" سرمربی نیم فصل قبل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به عنوان کاندیدای اصلی سرمربیگری این تیم لیگ  انتخاب شده است،اما به هرحال باید منتظر اقدامات متولیان امر در خصوص انتخاب سرمربی این فصل تیم نفت و گاز گچساران بود.

انتهای پیام 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: سرمربی سابق بایرن مونیخ بازهم اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، وولفسبورگ پس از 2 سال همکاری با نیکو کواچ، اخراج این مربی را تایید کرد. کواچ جانشین فلوریان کوفلت در فولکس واگن آرنا شد و در اولین فصل این تیم را به مقام هشتمی بوندس‌لیگا رساند.

اما سیر نتایج ضعیف فصل جاری تحت هدایت کواچ باعث شد که این تیم با 6 امتیاز فاصله از منطقه سقوط، در رده چهاردهم قرار بگیرد. در نهایت پس از شکست خانگی 3-1 شنبه مقابل آگزبورگ، باشگاه تصمیم به اخراج نیکو کواچ گرفت.

مارسل شفر، مدیرعامل وولفسبورگ، در مورد این تصمیم گفت:"پس از شکست مقابل آگزبورگ، با بررسی این بازی و وضعیت کلی تیم، تصمیم گرفتیم همکاری خود را پایان دهیم. ما از این اتفاق متأسفیم و معتقدیم که برای دستیابی به اهداف بهتر باید انگیزه جدیدی به تیم داد. مایلیم از نیکو کواچ، برادرش رابرت و آرون بریگز بهترین‌ها تشکر کنیم و در ادامه زندگی بهترین‌ها را برای آن‌ها آرزوی می‌کنیم."

نیکو کواچ درمورد این تصمیم گفت:"البته من به عنوان مربی، به خصوص از اینکه علیرغم روش‌های امیدوارکننده نتوانستیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم، ناراحتم. ما برای تیم، کل باشگاه و هوادارانش بهترین‌ها را در ادامه فصل و آینده آرزو می‌کنیم."

وولفسبورگ در بازی بعدی خود پس از فیفادی ماه مارس به مصاف وردربرمن می‌رود. کواچ پیش از انتقال به وولفسبورگ به مدت 2 فصل در موناکو حضور داشت و پیش از آن هم برای یک فصل روی نیمکت بایرن مونیخ کار کرد.

کواچ در 10 مسابقه نخست فصل 20-2019 تنها صاحب 5 پیروزی شده بود و با 18 امتیاز در رده چهارم قرار داشت که پس از شکست مقابل فرانکفورت از سمتش برکنار شد.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز ویسی برای نشست روی نیمکت فولاد
  • رسمی: سرمربی سابق بایرن مونیخ بازهم اخراج شد
  • انتخاب چهارمین سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان
  • کارلو آنچلوتی و 200 پیروزی با رئال مادرید
  • سرمربی گل گهر در نشست خبری حاضر نشد
  • نیمکت‌های بی‌وفا یا وفادار لیگ‌برتر فوتبال ایران؟ / جابه‌جایی ۱۱ سرمربی در فقط ۲۱ هفته!
  • سرمربی جدید فولاد خوزستان انتخاب شد
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • ویسی سرمربی فولاد شد
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم