Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@22:31:02 GMT

بحران شکر در کرمان همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۵۷۱

بحران شکر در کرمان همچنان ادامه دارد

گرانی و بحران شکر در کرمان همچنان ادامه دارد و اختصاص سهمیه جدید به کرمان و نظارت بر توزیع شکر نیاز امروز بازار شکر در کرمان است. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جلسه تنظیم بازار استان کرمان عصر امروز با حضور محمدعلی دهقان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان برگزار و مسائل مربوط به بتن، شکر و مرغ در استان کرمان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مجید نژاد بیگلری مدیر کل غله استان کرمان با اشاره به اینکه در ماه رمضان در دو مرحله و جمعا  6 هزار و 584 تن شکر سهمیه استان اعلام شده است اظهار داشت: اکثر سهمیه شکر استان جذب شده و حدود 400 تن باقیمانده است.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 500 تن شکر در انبارهای استان کرمان ذخیره‌سازی شده است گفت: هنوز سهمیه جدیدی برای استان کرمان اعلام نشده است.

علی سلاجقه معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار کرمان با اشاره به اینکه بحث شکر در محدوده شهر کرمان به یک بحران تبدیل شده اشت اظهار داشت: در سطح شهر کرمان کمبود زیادی برای شکر داریم.

وی با بیان اینکه در بعضی جاها حتی شکر تا قیمت 7 هزار و 500 تومان توزیع می‌شود و اصلا قابل قبول نیست گفت: نیاز جدی است اینکه در قالب سهمیه‌ای به شهرستان کرمان مقداری شکر در سطح شهر توزیع شود.

محمدرضا خواجویی معاون نظارت و بازرسی صمت شمال استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: امسال دو سهمیه شکر داشتیم که توسط شرکت غله و جهاد کشاورزی استان جذب شدند.

کارخانجات استان کرمان با مشکل تامین شکر روبه‌رو هستندسهمیه و میزان جذب شکر در استان کرمان باید شفاف‌سازی شودگرانی شکر در کرمان عادی نیست

محمدحسین انجم‌شعاع رئیس انجمن بتن استان کرمان با اشاره به اینکه مهمترین مصالح در یک ساختمان بتن است اظهار داشت: متاسفانه عدم نرخ‌گذاری صحیح قیمت بتن باعث می‌شود که در کیفیت بتن اثر بگذارد.

وی با بیان اینکه یک ساختمان کاملا بتنی برای هر متر مربع یک و نیم میلیون تومان نیاز دارد که بتن آن یک دهم درصد آن را تشکیل می‌دهد گفت: مواد اولیه ما شن، ماسه، سیمان و آب است که برای هر متر مکعب 126 هزار تومان مجموع آن مصرف می‌شود.

رئیس انجمن بتن استان کرمان با اشاره به اینکه پر مصرف‌ترین بتن در شهر از نوع 350 است که 350 کیلوگرم سیمان نیاز دارد یادآور شد: سال گذشته قیمت هر متر مکعب بتن 125 هزار تومان بوده که در حال حاضر به حدود 140 هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه کرایه حمل بتن نیز افزایش پیدا کرده است عنوان کرد: در حال حاضر هر متر مکعب بتن 11 هزار و 700 تومان حمل می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد

ستاد مدیریت بحران شرق استان کرمان با حضور معاون اقتصادی استاندار و جهت هماهنگی اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از سیل برگزار شد.  

در پی پیش‌بینی و هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی‌های سنگین طی امروز و فردا ستاد بحران شرق استان تشکیل جلسه داد. 

امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به شرق استان سفر کرد و شورای تامین و ستاد مدیریت بحران در فرمانداری بم تشکیل شد. 

در این جلسه ضمن بررسی اقدامات پیشگیرانه، گزارش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در مورد کار‌های انجام شده  ارائه شد. 

معاون استاندار کرمان به فرمانداران و بخشداران تاکید کرد تا رصد لحظه‌ای شرایط آب و هوایی و مناطق در معرض خطر احتمالی را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • عرضه ارز نیمایی به تجار و بازرگانان با دستور بانک مرکزی همچنان ادامه دارد
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد