Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که عملیات ما علیه رژیم سعودی ادامه خواهد یافت. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه عربستان همچنان ادامه دارد و تا زمانی که رژیم سعودی به تجاوز و محاصره یمن ادامه دهد دامنه حملاتمان به عربستان توسعه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شامگاه یکشنبه پایگاه هوایی الملک خالد عربستان در منطقه خمیس مشیط را هدف حملات پهپادی گسترده خود قرار دادند.

نیروهای یمنی طی هفته های گذشته بارها فرودگاه‌های عربستان و مقرهای نظامی متجاوزان را هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده اند.

سناریوهای عربستان بعد از خروج امارات از جنگ یمنمرحله حساس جنگ یمن

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ارتش در عملیات تلافی جویانه علیه اسرائیل چه بود؟

به گزارش همشهری آنلاین، در متن پیام امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی» آمده است: ۲۹ فروردین یادآور حماسه‌آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت، ژرف نگری و درایت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در یکی از مقاطع حساس تاریخی انقلاب و کشور نامگذاری شد.

وی افزود: از همان آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش غیور و مکتبی به عنوان بازویی نیرومند برای دفاع از کیان میهن عزیزمان همراه با مردم سلحشور ایران در بزنگاه های مهم، تاریخ‌ساز شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این پیام عنوان کرد: مبارزه با بحران آفرینی منافقین، اشرار و ضدانقلاب، حضور مستمر، کوبنده و غرورآمیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تلاش خستگی‌ناپذیر برای آبادانی کشور پس از دفاع مقدس و امداد و کمک رسانی به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی و دفاع از حدود و ثغور مرزها تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های مجاهدانه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که در حقیقت تبلور و مصداق بارز شجره طیبه است.

سرتیپ آشتیانی تصریح کرد: امروز، ارتش پرتوان و کارآمد ایران با اتکا به فناوری های نوظهور و دستاوردهای بزرگ، در عرصه‌های دفاعی- امنیتی تبدیل به نماد خودکفایی و خودباوری شده و سهم بزرگی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی دلاورمردان ارتش در نیروهای چهارگانه زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی است که با نقش آفرینی های سرنوشت ساز و راهبردی خود تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان و بدخواهان حفظ کرده‌اند.

وی افزود: همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه تعامل مثال زدنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به خلق صحنه های بدیع و با شکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی‌نقص عملیات"وعده صادق" محقق شد.

وزیر دفاع، در پایان این پیام ضمن ادای احترام به ساحت پاک شهیدان گرانقدر، جانبازان و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی و تقدیر و گرامیداشت مقام ایشان، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی را به ارتشیان و آحاد نیروهای مسلح سرافراز و ملت شریف، فهیم و بصیر ایران تبریک و تهنیت گفت و توفیقات بیشتر در روند پیشرفت های نظامی و تقویت بنیه بازدارندگی کشور را در سایه عنایات حضرت امام عصر ارواحنا له الفدا و تحت زعامت داهیانه و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی از خداوند بزرگ مسالت کرد.

کد خبر 844956 منبع: ایرنا برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفت
  • وزیر خارجه عربستان: خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • نقش ارتش در عملیات تلافی جویانه علیه اسرائیل چه بود؟
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران