Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@04:39:19 GMT

چاقوکشی خانوادگی در بیمارستانی در لنگرود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۷۳۷

ساعت 24- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان امروز گفت : پدری که به همراه 2پسرش دیشب برای مداوای آثار به جا مانده از ضرب و شتم در یک درگیری به بیمارستان شهید امینی لنگرود رفته بودند با مشاهده ضاربان در ورودی بیمارستان به تلافی ضرب و شتم با آنها درگیر شدند و با چاقو ضاربان خود را مجروح کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان امروز گفت : پدری که به همراه 2پسرش دیشب برای مداوای آثار به جا مانده از ضرب و شتم در یک درگیری به بیمارستان شهید امینی لنگرود رفته بودند با مشاهده ضاربان در ورودی بیمارستان به تلافی ضرب و شتم با آنها درگیر شدند و با چاقو ضاربان خود را مجروح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مجیدرسول زاده افزود : این پدر و پسرانش به علت اختلافات ملکی با ضاربان درگیر شدند.

وی گفت : پدر و 2 پسرش بعد از درگیری مجدد در بیمارستان امینی لنگرود متواری شدند و ضاربان که در این درگیری مجروح شده بودند در این بیمارستان بستری شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه پدر و 2 پسرش دستگیر و روانه زندان شدند افزود : پدر لنگرودی سابقه 2 فقره حمل و توزیع مواد مخدر دارد.

صدا و سیما

منبع: ساعت24

کلیدواژه: چاقوکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سال جاری ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه وبدا، بهروز رحیمی اظهار کرد: در دولت مردمی و تاکنون بیش از ۳ هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت‌رسانی شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سال جاری ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

کد خبر 745512

دیگر خبرها

  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان! | ویدئو
  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • (ویدئو) درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی مازندران!
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران