Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان  ؛ روز دوشنبه  یازدهمین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان کشوردر سالن مسابقات شهید چاغروند  خرم آباد آغاز شد.

 رییس هیئت بوکس لرستان در گفت گو با برنا، اظهار کرد: این مسابقات با حضور 341 بوکسور از استان های سراسر  کشور از روزدوشنبه به طوررسمی  آغاز  شده است.

شهریار رحمانی با بیان اینکه مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده نوجوانان به عنوان یادواره شهدای ورزشکار لرستان  برگزارمی شود ،افزود: این مسابقات به مدت 5 روز و  از 23 تا 28 تیرماه ادامه خواهند یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دبیر فدراسیون بوکس  تصریح کرد: 60 کادر اجرایی وداور  به همراه 50 مربی وسرپرست در این رقابتها حضور دارند .

 رحمانی  با اشاره به حضور 33 تیم در این مسابقات ،گفت:  این بوکسورها در رده سنی 12 تا 13 سال    واز 31 استان کشور به رقابت خواهندپرداخت   که با  دو تیم اروند وتوابع تهران مجموع 33 تیم را تشکیل می دهند.

او با بیان اینکه سال گذشته رتبه لرستان در بوکس کشور هفدهم بود ،یادآورشد: هدفمان از این میزبانی ارتقا سطح بوکس لرستان وبازگرداندن جایگاه واقعی بوکس استان  در کشور است.

 یادآوری می شود؛ تیم بوکس لرستان با چهار برد در کنار تیم گیلان در صدر جدول قرار دارد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس جدول رقابت برنا کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073872 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز