Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری سه کلاهبردار حرفه ای که قصد فروش ۶۹ ربع سکه شبیه سازی شده در این شهرستان را داشتند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه چند نفر اقدام به فروش سکه های تقلبی در طلافروشی های سطح شهرستان کرده اند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهری با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی در سطح شهرستان موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را که حین فروش سکه های تقلبی بودند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کردند، تصریح کرد: از متهمان تعداد ۶۹ ربع سکه شبیه سازی شده و چند برگ علائم شرکت های طلاسازی معتبر کشف و ضبط شد.

وی همچنین گفت: برابر اعلام کارشناسان و با انجام آزمایش عیارسنجی، مشخص شد این سکه ها از نظر وزن و عیار از سکه های چاپ شده توسط بانک مرکزی پایین تر بوده است.

فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه دراین رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال شد، اظهار کرد: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سکه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا نعیمی گفت: سال گذشته ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب از محل اعتبارات داخلی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی اجرا شده است. 
نعیمی افزود: از این میزان ۱۹۳ کیلومتر مربوط به اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب جدید در استان است که تحت عنوان پروژه‌های جدید تعریف و اجرا شده است. 
وی عنوان کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب و پایدار، تامین فشار مناسب، کاهش تعداد اتفاقات و جلوگیری از هدر رفت آب، سال گذشته ۱۳۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در استان مورد بازسازی و اصلاح قرار گرفته است. 
در حال حاضر ۳۵۹ هزار و ۲۱۳ مشترک آب در استان خراسان شمالی از خدمات آب شرب پایدار بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی