Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه موزه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از صدور پروانه رسمی بهره برداری موزه دانشگاه فردوسی مشهد توسط اداره کل موزه های سازمان میراث فرهنگی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد رضا پهلوان با اعلام این خبر گفت: موزه دانشگاه فردوسی مشهد یکی از موزه های ارزشمند بخش دولتی است که به همت انجمن آثار و مفاخر دانشگاه فردوسی مشهد و با حضور مقامات ملی و استانی افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس بخشنامه نهم مردادماه 1389 توسط معاون اول رئیس‌جمهور، تمامی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی قادر خواهند بود ،پروانه بهره برداری از اداره کل موزه های سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور، دریافت و بصورت رسمی، فعالیت کنند.

وی درباره مدت زمان اعتبار این پروانه فعالیت اظهار کرد: این پروانه به مدت یک سال  صادر شده و قابل تمدید خواهد بود .

پهلوان یادآورشد: هم اکنون دراستان خراسان رضوی، بیش از 80 موزه فعالیت دارند که بیشتر آنها زیر نظر این اداره کل، آستان قدس رضوی، اداره کل محیط زیست، دانشگاه فردوسی مشهد و دیگر دستگاه‌ها، اداره می‌شوند.

گفتنی است خراسان رضوی بعد از استان تهران بیشترین تعداد موزه کشور را دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان تهران صنایع دستی و گردشگری محیط زیست مشهد موزه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد

حیدری رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان این که ۴۸ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی در سطح استان توسط کارشناسان این اداره انجام شده است، گفت: ۲۵ هزار و ۶۵۴  فقره کارت معاینه فنی در مراکز مذکور ویژه وسایل نقلیه سنگین نیز صادر شده است.

او به دستگاه‌های توزین اشاره کرد و افزود: ۱۱ دستگاه باسکول‌های ثابت و سیار تعمیر و کالیبراسیون ۲۲ دستگاه نیز انجام شده، همچنین اعمال قانون اضافه تناژ ۳ هزار و  ۱۰۱ مورد با افزایش ۷۳ درصدی انجام شده است.

حیدری بیان کرد: تعداد پروانه عبور صادر شده نیز هزار و  ۵۲۴ فقره بوده که ۲۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • اقامت اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی مجوز اقامت می خواهند
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز