Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جوسپ بورل» وزیر امور خارجه اسپانیا روز دوشنبه گفت که اتحادیه اروپا هر آنچه در توان دارد را برای نجات توافق هسته ای با ایران به کار می گیرد و برای تحقق این هدف همکاری با تهران امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری افه، بوررل پیش از ورود به شورای وزیران خارجه اروپا افزود: اروپا در حال انجام تمامی تلاش های خود برای جلوگیری از پایان توافق هسته ای است و برای این منظور همکاری با ایران نقشی اساسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، وی توضیح داد: برای جلوگیری از انسداد اقتصاد ایران و ممکن ساختن ادامه کار شرکت های اروپایی با تهران تمام تلاش خود را انجام می دهیم

وزیر خارجه اسپانیا در عین حال گفت که اما این کار بسیار مشکلی بوده چرا که قوانین آمریکا به شکل فرامرزی و به طریقی که ما آن را به رسمیت نمی شناسیم، سبب ایجاد مشکلاتی برای شرکت های اروپایی می شوند.

بوررل تصریح کرد که اسپانیا وارد اینستکس می شود تا از عدم فعالیت شرکت های اروپایی با ایران جلوگیری به عمل آورد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسپانیا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان

ایتنا - اروپایی‌ها، به‌ویژه ایرلندی‌ها، نگران فرزندان خود هستند که مصرف‌کنندگان افراطی گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی از همه نوع هستند.
اروپایی‌ها، به‌ویژه ایرلندی‌ها، نگران فرزندان خود هستند که مصرف‌کنندگان افراطی گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی از همه نوع هستند.

به گزارش ایتنا، ایرلند که مدت‌ها به دلیل مزایای مالیاتی خود بهشت ​​غول‌های دیجیتال اروپایی بوده است، در جامعه‌ای بسیار بهم پیوسته با مشکلات ناشی از هوش مصنوعی مواجه است.

در زمانی که ماحصل توسعه هوش مصنوعی،  فشار زیادی بر دولت‌ها است، اروپا در حال تصویب رسمی قوانین سختگیرانه مربوط به هوش مصنوعی است.

بر اساس آنچه رادیو RFA فرانسه گزارش داد، پارلمان اروپا متن نهایی این مقررات را یک ماه پیش تصویب کرد و تصویب شورا به هفته‌های آینده موکول می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاکید مقام‌های اروپایی بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در پی حادثه اصفهان
  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • سهمیه سری آ ایتالیا برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • رسمی؛ سهمیه پنجم سری آ در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا