Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در سال‌های اخیر فوتبال بانوان ایران پس از گذر از فراز و نشیب‌های زیادی جایگاه خودش را میان رسانه‌ها و مردم کشورمان پیدا کرده است. سال گذشته دختران تیم ملی فوتسال ما در اوج قله‌ی آسیا قرار گرفتند و جام قهرمانی را با افتخار بالای سرهایشان بردند تا تمام تفکرات اشتباهی را که در خصوص این رشته ورزشی بانوان وجود داشت از میان بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز ها نوع مدیریت در فوتبال و فوتسال بانوان برخی جوانان  و علاقه مندان به این رشته ها را دلسرد کرده و با وجود سختی هایی که در این راه کشیده اند،امیدی به پیشرفت و موفقیت با این روش مدیریتی  موجود ندارند.

همیشه موفقیت هر جامعه و هر گروهی در گرو وجود یک رهبر کارآمد و دلسوز است چیزی که امروز جای خالی اش در فوتبال بانوان ما به چشم می‌خورد. دختران ما نیاز به مادری دارند که در اوج آگاهی و دانش، با تمام اقتدارش در برابر مشکلات می‌ایستد، کمر خم نمی‌کند و با تمام توانش از حقوق و جایگاه دختران  فوتبال  و فوتسال حمایت می‌کند.

خیانتی که با ورود آقایان به فوتبال بانوان رخ داد

 در فوتبال بانوان مربیان و بازیکنان و حتی مشاوران کاربلدی وجود دارند که می توانند  این رشته  را به هدفش برسانند و استفاده از مشاوران آقا در کنار بانوان فقط بی انگیزگی را به مربیان و مشاوران خانم تزریق می کند و عایدی هم برای بانوان نخواهد داشت.

کمیته بانوان فدراسیون فوتبال امروز در انتظار مادری است که قدر داشته هایش را بداند نه اینکه به دنبال مشاوران عاریه ای باشد که در اینصورت باید قید اعتماد به نفس بانوان برای پیشرفت در این رشته  را زد.

نایب رئیس بانوان چرا با باشگاه ها وارد مذاکره نمی شود؟

سوال اینجا است که افرادی که امروز ریاست فوتبال بانوان را برعهده دارند چقدر برای پیشرفت آن حاضر شدند پای میز مذاکره با مدیران باشگاه‌های فوتبال آقایان شوند تا این تیم‌ها در بخش بانوان فعالیت هایشان را شروع کنند. چقدر برنامه ریزی برای درآمد زایی در بخش بانوان و جا انداختن این رشته میان دختران جامعه انجام شده و یا همت این نامادری‌ها چه قدر بوده است که بتوانند بودجه‌ای را از درآمد بالای فوتبال آقایان به بخش بانوان عرضه کنند؟

متاسفانه مدیریت فوتبال بانوان  در دوران مدیریتش عملکرد مناسبی در راه پیشرفت بانوان نداشته است، او با استفاده از سرمربی یک تیم باشگاهی  به عنوان سرمربی و کمک مربی تیم ملی کشورمان یک اقدم عجیب را انجام داد که در هیچ جای دنیا این موضوع را نمی توان دید.  زیر آفتاب گرما تابستان و سرمای زمستان در زمین‌های متروکه چمن مدام تمرین می‌کنند برای رفتن به تیم ملی به دلیل وجود یکسری روابط و زد و بند‌هایی که این مربیان باشگاهی در تیم ملی ایجاد کرده اند، پایمال شود.

باشگاه‌هایی که در بخش فوتبال و فوتسال بانوان ما تیم داری می‌کنند به دلیل مشکلات مالی در حال انحلال هستند، اما مادری نیست که با دلسوزی‌های خالصانه اش از تیم‌های باشگاهی آقایان که درآمد‌های نجومی دارند بخواهد به داد دختران باانگیزه مملکتشان برسد.

دباغی: از وضعیت حاضر به هیچ وجه راضی نیستیم

هاجر دباغی ملی پوش فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: از وضعیت حال حاضر فوتبال بانوان راضی نیستم، ما نباید به این جایگاهی که در آن قرار داریم قانع شویم، امکاناتی که در اختیار ما قرار می‌دهند باید بیشتر شود، باشگاهی مانند تراکتور سازی که این قدر بودجه بالایی دارد چرا نباید در بخش بانوان تیم داری کند. فوتبالیست‌های خانم زیادی هستند که به خاطر چنین مسائلی و ندیدن آینده‌ای در فوتبال بانوان انصراف می‌دهند وقتی ما می‌بیینیم بهترین‌ها و بزرگان فوتبال ما نهایت ثروتشان یک ماشین ۲۰۶ است دیگر امید و انگیزه‌ای برای ما نمی‌ماند، موضوع اصلی این است که ما نتایج زحماتمان را نمی‌بینیم.

بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

قرار دستور موقت برای بازیکنان فوتبال بانوان

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض محل استقرار زنان و مردان در اتوبوس‌های تندروی تهران | علت این تصمیم چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی علیزاده گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این‌ وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز گردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

کد خبر 845403 برچسب‌ها اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه شهردارى تهران خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس

دیگر خبرها

  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تعویض محل استقرار زنان و مردان در اتوبوس‌های تندروی تهران | علت این تصمیم چیست؟
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • حماسه وعده صادق از نگاه دختران هنرستان فنی و حرفه ایی یاسوج
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • گفت‌وگو با جوان‌ترین قاضی زن/ آقای قاضی خطابم می‌کنند!