Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تجهیزات جدید پدافند جنگ نوین طی مراسمی در شیراز به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحویل شد. تاریخ انتشار: 07:06 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۵۹۴

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ در راستای ارتقای آمادگی یگانی و رزمی پدافند جنگ نوین در حوزه‌های آشکارسازی، رفع آلودگی، حفاظت و ایمنی در برابر سلاح‌های شیمیایی، میکروبی و پرتوی، در مراسمی با حضور دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکری در شیراز، تجهیزات جدید پدافند جنگ نوین به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار تنگسیری در آیین الحاق این تجهیزات که در شیراز برگزار شد، با اشاره به صدمات و آسیب‌هایی که کشور ما در جنگ تحمیلی از سلاح‌های کشتار جمعی دشمن متحمل شد، بر ضرورت توجه به ابزار و ادوات مقابله با جنگ نوین دشمن تأکید کرد و اظهار داشت: کشور ما هنوز بعد از گذشت سال‌های متمادی از دفاع مقدس، شاهد شهادت دلاورمردانی است که با ابزار جنگ شیمیایی دشمن مجروح شده بودند.

وی جمهوری اسلامی ایران را از قربانیان سلاح‌های شیمیایی دشمن توصیف و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه رزمندگان غیور ما با استفاده از این سلاح‌ها به شهادت رسیدند، بلکه شهر‌های مرزی ما نیز در نهایت مظلومیت بار‌ها مورد هجوم سلاح‌های شیمیایی رژیم بعث که برخوردار از حمایت قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار بود، قرار گرفتند.

فرمانده ندسا در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های عرصه دفاعی، تصریح کرد: تولیدات این نمایشگاه محصول تلاش متخصصان داخلی کشور به ویژه جوانان متفکر، متعهد و انقلابی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه به توان، ظرفیت و استعداد‌های داخلی امروز یک ضرورت محسوب می‌شود و نیاز است که مسئولان به این مهم، توجه و اهتمام لازم داشته باشند.

دریادار تنگسیری در پایان خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که تجهیزات نیروی دریایی سپاه از شناور تا تجهیزات موشکی داخلی بوده و به دست توانمند جوانان مومن و متخصص انقلابی ساخته شده است و به فضل الهی از این تجهیزات جدید نیز در زمین و دریا استفاده خواهیم کرد.

با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه نمایشگاه توانمندی‌ها و قابلیت‌های مراکز تولیدی محصولات دفاعی در حوزه پدافند جنگ نوین وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی سپاه فرمانده ندسا سردار تنگسیری جنگ نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ تصاویر هوش مصنوعی از توقیف کشتی تجاری اسرائیل

نیروی دریایی سپاه ظهر امروز یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

به گزارش ایسنا، بلافاصله پس از توقیف کشتی تجاری رژیم صهیونیستی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران تصاویری از توقیف این کشتی توسط هوش مصنوعی طراحی شد که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

دیگر خبرها

  • عکس| اولین تصویر از لحظه هلی‌برن تکاوران نیروی دریایی سپاه هنگام توقیف کشتی اسرائیلی
  • تصاویر هوش مصنوعی از توقیف کشتی تجاری اسرائیل
  • عکس/ تصاویر هوش مصنوعی از توقیف کشتی تجاری اسرائیل
  • نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد+ فیلم
  • نیروی دریایی سپاه یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد
  • نیروی دریایی سپاه کشتی اسرائیلی را توقیف کرد + جزئیات
  • توقیف کشتی صهیونیستی توسط نیروی دریایی سپاه
  • نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
  • هلی‌برن تکاوران نیروی دریایی سپاه برای توقیف کشتی اسرائیلی | تصویر
  • ببینید | اولین فیلم از لحظه هلی‌برن تکاوران نیروی دریایی سپاه و توقیف کشتی اسرائیلی