Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید یزدانیان در نشست صمیمی با نمایندگان سازمان بسیج مهندسین و جمعی از مسئولان و مدیران پژوهشگاه که به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی از امضای تفاهم نامه همکاری فیمابین اظهار کرد: اجرای تفاهم نامه از امضای آن مهمتر است و ما آمادگی داریم تا زیرساخت های آزمایشگاهی را برای اقدام خوب و سازنده، بسیجی وار، در اختیار قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یزدانیان با ارائه پیشنهادی در جهت تسریع نتیجه این نشست، تاکید کرد: در خصوص نقشه راه موردنظر برای تفاهم نامه، می توان یک نشست مشترک با حضور مدیران پژوهشگاه و نمایندگان صاحبنظر بسیج و به شکل پنلی و کاملا چالشی برگزار کرد.
به گفته رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، خروجی مفید و کابردی باید هدف اصلی نشست مذکور باشد و در پایان همان روز، نکات تفاهم نامه را با یکدیگر تبادل کنیم.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین به ویژگی های بسیج مهندسین اشاره و اظهار کرد: در شرایطی که غالب مجموعه ها دچار دیوان سالاری بوده و بسیاری از آنها به دنبال تجارت هستند، بسیج ویژگی های خوبی دارد زیرا مسائل را صرفا به ابعاد مالی و انتفاعی در حوزه تخصصی محدود نمی کند و منافع ملی را در اولویت قرار می دهد.
به گفته یزدانیان، نگاه بسیج در نقاطی متمرکز می شود که اکثر مجموعه ها به آن ورود نکرده و مغفول مانده است.

کارگروهی با عنوان صنعت الکترونیک و ارتباطات در بسیج مهندسین
مهندس مهدیون، فرمانده بسیج مرکز وزارت ارتباطات نیز در بخش نخست این جلسه، به کارگروهی اشاره کرد که به تازگی تشکیل شده و گفت: این کارگروه با عنوان صنعت الکترونیک و ارتباطات در بسیج مهندسین تشکیل شده تا شرکت هایی که دنبال تفکرات ارزشی هستند را جمع آوری نماید و تولید داخلی را تقویت بخشد.

اعلام آمادگی بسیج مهندسین برای بومی سازی تجهیزات شبکه
قاضی یکی دیگر از نمایندگان کارگروه صنعت الکترونیک و ارتباطات نیز در بخش دیگر این نشست با بیان اینکه کارگروه صنعت از ۷۰ هزار نیروی بسیج مهندسین تشکیل شده، عنوان کرد: در فضای موجود قابلیت های چشمگیری وجود دارد که طی بررسی های انجام شده و اطلاع از نیروهای بالقوه، به دنبال آن هستیم تا ضمن استفاده از نقشه راه پژوهشگاه، آنها را متمرکز کنیم.
وی از آمادگی کارگروه صنعت الکترونیک و ارتباطات برای بومی سازی تمام تجهیزات شبکه بومی سازی خبر داد و افزود: ما دنبال این هستیم تا با ایجاد برند در کشور، ضمن جلوگیری از سرخورده شدن نیروهای نخبه، منافع و مشکلات ملی و دانشی دو طرف تامین شود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباطات وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی

حمیدرضا ایزدی در دیدار با مجید میکائیلی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس با تأکید بر حمایت و پشتیبانی کامل و تقویت ارتباط اداره کل صمت با بسیج علمی گفت: بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج و کمک به تسریع امور واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، تجاری، بازار و اصناف، نخبگان و فناوران بسیج علمی و همکاری‌های دوجانبه در اولویت کار اداره‌کل صمت قرار دارد.

او با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی لازم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت افزود: با توسعه فعالیت‌ها و ارتباطات با مجموعه‌های علمی و پژوهشی، حمایت از شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان صنایع مادر و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و تجاری با قوت و بیش از پیش انجام می‌گیرد.

مجید میکائیلی، رئیس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس نیز در این نشست اصول و چارچوب سپاه برای نقش‌آفرینی در اقتصاد دانش‌بنیان را برشمرد و گفت این اصول از جمله تقدم نقش تسهیلگری و تنظیم‌گری نسبت به تصدی‌گری، مردمی‌سازی، کمک‌سازی به دولت، الگوسازی، درآمدسازی، تمرکز بر عرصه‌های اولویت‌دار و گلوگاهی بر اساس زنجیره ارزش، حضور و نقش‌آفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند