Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حمید شهریاری روز سه شنبه در گفت گو با خبرنگار قضایی ایرنا گفت: مردم می توانند در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با خط تولید پابندهای الکترونیکی آشنا شوند و اجزای تولید آن را از نزدیک بینند.

وی درباره طرح پابند الکترونیک گفت: این طرح از سال ۹۴ آغاز شد و تا پایان خرداد امسال ۴۷۵ پابند استفاده شده که ۳۴۴ مورد حکم های اجراشده پایان یافته و ۱۳۱ مورد تحت نظارت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به تاکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر توسعه پابندهای الکترونیک گفت: این پابندها با تلاش متخصصان داخلی طراحی و تولید می شود و قانون گذار اجازه داده تا مجازات های درجه هشت تا پنج مشمول پابند شود و ما پیشنهاداتی برای افزایش مجازات های درجه چهار به استثنای برخی مجازات ها داریم که می تواند استفاده از پابندها را گسترش دهد.

معاون قوه قضاییه همچنین با استناد به برنامه ششم توسعه گفت: آماری که بر اساس برنامه ششم باید ارائه دهیم شامل ۱۰ درصد زندانیان می شود که تا پایان برنامه درحدود ۲۴ هزار نفر خواهد شد و اگر بتوانیم قانون را تغییر دهیم می توان تا ۴۰ هزار نفر را مشمول پابند الکترونیکی کرد.

وی با اشاره به ارائه جدیدترین خدمات الکترونیک قضایی در نمایشگاه امسال گفت: آخرین دستاوردهای بسیاری از دستگاه ها و نهادها در حوزه فناوری در نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته می شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با شعار همگرایی دولت الکترونیک و عدالت الکترونیک در خدمت مردم از بیست و هفتم تا سی ام تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، معاونت حقوقی قوه قضاییه، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان پزشکی قانونی، سازمان زندان‌ها، مرکز پاسخگویی مردمی (۱۲۹)، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، روزنامه رسمی و دیوان عدالت اداری در قالب میز خدمت دستاوردها و خدمات خود را در سالن دولت الکترونیک از ساعت ۱۰ تا ۱۶ ارائه خواهند کرد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نمایشگاه گل و گیاه ۵ استان کشور در بیرجند خراسان جنوبی، گشایش یافت.

در این نمایشگاه، شرکت کنندگان از استان‌های خراسان جنوبی، شمالی؛ رضوی، مازندران و اراک، گل، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاهی از رنگ ها و عطرهای بی نظیر گل های طبیعی که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و توان استانهای کشور در تولیدات گل طبیعی را به نمایش می گذارد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز