Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه های فرهنگی این نهاد اجرای اردوهای زیارتی به مقصد قم، جمکران، حرم امام (ره)، مشهد مقدس و عتبات عالیات است.
حجت الاسلام محمود مولایی افزود: در سال ۹۷ در استان قزوین ۱۷ هزار و ۶۲۴ نفر از مددجویان از برنامه های مختلف این نهاد بهره مند شدند که از این تعداد سه هزار و ۸۸۴ نفر از مددجویان به اردوهای زیارتی اماکن متبرکه مشرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: با اجرای برنامه های فرهنگی می توان ارتقای فرهنگی نیازمندان را رقم زده و از تبدیل فقر اقتصادی به فقر فرهنگی جلوگیری کرد.
حجت الاسلام مولایی اعلام کرد: تلاش می کنیم در قالب طرح شوق زیارت، امکان سفر معنوی مشهد مقدس و زیارت مضجع شریف امام هشتم (ع) را برای تمام ولی نعمتان تحت حمایت فراهم کنیم.

وی یادآور شد: کمیته امداد امام (ره) با استفاده از منابع داخلی و کمک های خیران زمینه زیارت را برای مددجویان فراهم می کند و عموم مردم نیکوکار می توانند با شماره گیری # ۰۲۸*۸۸۷۷* در این طرح خیر مشارکت کنند.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد کمیته امداد استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان