Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، منابع فلسطینی بامداد امروز (سه شنبه) اعلام کردند، یک شهرک‌نشین صهیونیست، «طارق ذبانیه» کودک 6 ساله فلسطینی را در نزدیکی شهر «ترقومیا» در غرب «الخلیل» کرانه باختری زیر گرفت و به شهادت رساند.

بر اساس گزارش وبگاه «قدس‌نت»، طارق در حالی که سوار بر دوچرخه خود بود، به دست شهرک‌نشین مذکور زیر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترقومیا هم‌جوار با شهرک صهیونیستی «ادوره» است.

در فروردین ماه امسال (1398) نیز یک شهرک‌نشین صهیونیست،  معلم فلسطینی «فاطمه سلیمان» (42 ساله)را در «بیت‌لحم» با کامیون زیر گرفت و به شهادت رساند.

منابع محلی اعلام کردند، ابتدا یک خودرو به خودروی فاطمه سلیمان برخورد کرد، وی برای دیدن خسارت‌های وارد شده به ماشینش پس از تصادف از آن خارج شد اما شهرک‌نشینی صهیونیست با کامیون خود به وی زد و باعث شهادت فوری این معلم شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای تشدید مقاومت در کرانه باختری

جنبش حماس در بیانیه‌ای خواستار تشدید مقاومت در کرانه باختری در مقابل اقدامات جنایتکارانه شهرک‌نشینان صهیونیست علیه اهالی این منطقه شد.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در این باره تاکید کرد: تشدید حملات انجام شده توسط شبه‌نظامیان شهرک‌نشین علیه مردم ما در روستاها و شهرک‌های کرانه باختری و حملات وحشیانه به شهروندان، خانه‌ها و املاک آنها که تحت نظارت مستقیم کابینه شهرک‌نشینان فاشیست صورت می‌گیرد، جنایات جنگی است.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، در این بیانیه آمده است: ما از مردم و مقاومت قهرمان در کرانه باختری می‌خواهیم در مواجهه با این برنامه‌ها قیام کرده و مقاومت را در برابر دشمن صهیونیستی و شبه‌نظامیان جنایتکار و افراطی آن تشدید کنند و تصویر همبستگی دلاورانه با اهالی نوار غزه در نبرد «طوفان الاقصی» را تکمیل کنند.

حماس در ادامه تاکید کرد: این حملات خطرناک تشکیلات خودگردان فلسطین را ملزم به عمل به نقش خود برای حفاظت از ملت فلسطین می‌کند و هر آزاده‌ای باید اقدام به بازداشتن این جنایتکاران از ارتکاب جنایت‌های وحشیانه کند.

این جنبش در بیانیه خود تاکید کرد: دشمن صهیونیستی وحشیانه‌ترین تصاویر تروریسم را از طریق قتل‌عام‌های مداوم و جنگ نسل‌کشی در نوار غزه نشان داده است و جنایات و تخلفات آن در کرانه باختری به حدی بوده است که جهان در وحشتناک‌ترین سیستم‌های آپارتاید نیز شاهد آن نبوده است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که صدها شهرک‌نشین با حمایت نیروهای صهیونیست از روز جمعه به بهانه یافتن یک شهرک‌نشین مفقود به شهرک‌ها و روستاهای فلسطینی حمله کرده‌اند و منازل و خودروها و درختان را در روستاهایی در نابلس، رام‌الله و دیگر شهرها به آتش کشیده‌اند که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از فلسطینی‌ها شد.

پیش از این شهرک‌نشینان با همدستی و همکاری ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی به روستای «المغیر» در شرق رام‌الله حمله کردند.

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای «المغیر» در شرق شهر رام‌الله، واقع در مرکز کرانه باختری از روز جمعه آغاز شد و تاکنون به شهادت یک جوان و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی و به آتش کشیدن بیش از ۴۰ منزل منجر شده است.

حملات ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از زمان جنگ غزه افزایش یافته و به شهادت ۴۶۳ فلسطینی و زخمی شدن ۴۷۵۰ نفر و بازداشت ۸۱۴۵ نفر دیگر منجر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب ۵۷ با حسرتی که «هنیه» بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب 57 با حسرتی که «هنیه» بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان در مسیر بازگشت به شمال غزه و شهادت کودک فلسطینی
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب 57 با حسرتی که «هنیه » بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • گزارش الجزیره درباره شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری
  • دولت رام الله جنایت‌های شهرک نشینان را محکوم کرد
  • تحلیلگران: اسرائیل از شهرک‌نشین‌ها برای تخلیه کرانه‌باختری از فلسطینی‌ها استفاده می‌کند
  • فراخوان حماس برای تشدید مقاومت در کرانه باختری
  • هجوم ۱۵۰۰ شهرک‌نشین به روستای‌المغیر+ فیلم | خانه و خودروهای فلسطینیان را آتش زدند