Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:39:41 GMT

دعای امام صادق (ع) درباره رزق و روزی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۸۸۰۸

دعای امام صادق (ع) درباره رزق و روزی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند: خدایا! بر محمّد و خاندان او، درود فرست و آنچه را برایم قسمت کرده و یا روزی نموده‌ای، حلال، پاک، فراوان، با برکت، دست یافتنی و آسان به دست آمدنی قرار بده، با راحتی، عافیت، تندرستی و خوش بختی از سوی خود مقرر کن! به درستی که تو بر هر چیز توانایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حدیث:

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَا قَسَمْتَ لِی مِنْ قِسْمٍ أَوْ رَزَقْتَنِی مِنْ رِزْقٍ فَاجْعَلْهُ حَلَالًا طَیِّباً وَاسِعاً مُبَارَکاً قَرِیبَ الْمَطْلَبِ سَهْلَ الْمَأْخَذِ فِی یُسْرٍ مِنْکَ وَ عَافِیَةٍ وَ سَلَامَةٍ وَ سَعَادَةٍ إِنَّکَ عَلی‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیر.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

روزی حلال فراوان در دعای امام صادق (ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احادیث ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۱۲ پروانه نشان حلال در فارس

مدیرکل استاندارد فارس از صدور ۱۱۲ پروانه نشان حلال در سال ۱۴۰۲ در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدمهدی رزمجو در نشست خبری با اشاره به اجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران که هر ساله از 15 اسفند آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، اظهار داشت: مطابق با ماده 17 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، موظفیم برخی از کالاها، فرآورده‌ها و خدمات را کنترل کنیم.
 
وی ادامه داد: در طرح عیدانه، اقدامات نظارتی ما شامل چند مورد است و ترازو‌های سبک را در مراکز صنفی از جمله سوپر مارکت‌ها، پزندگی‌ها، میوه و تره بار و …بررسی و رصد می‌کنیم.

مدیرکل استاندارد فارس به اجرای طرح خالص سازی در شیرینی فروشی‌ها هم اشاره و خاطرنشان کرد: با هدف افزایش سطح کیفی خدمات، شیرینی فروشی‌ها اکنون به صورت خالص سازی، شیرینی را به فروش می‌رسانند.

رزمجو عنوان کرد: همچنین با هدف افزایش سطح کیفی خدمات، 12 گروه از جمله هتل‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، رستوران‌ها، پایانه‌های فرودگاهی، راه آهن بین شهری، ترمینال‌های بین شهری، خانه سالمندان، مجتمع‌ها و واحد‌های بین راهی و … مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی اعلام کرد: تخلفات مربوط به طرح عیدانه بیشتر مربوط به دقت ترازو‌ها بوده است.

مدیرکل استاندارد فارس در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: به دلیل گستردگی دامنه اقدامات استاندارد، استانداردسازی و فعالیت‌های آموزشی و ترویجی، 20 هزار و 336 ساعت آموزش لازم متناسب با محصول ارائه شده است.

رزمجو با بیان اینکه 40 برنامه و بسته ترویجی در سطح فارس نیز اجرایی شده که طرح سفیر استاندارد در مدارس آخرین مورد آن بوده است، گفت: در مباحث نظارتی نیز حدود 3450 گواهی تاییدیه آسانسور در سال 1402 صادر کردیم و 4725 بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی به ثبت رسید.

وی از صدور 112 پروانه نشان حلال در سالی که گذشت خبر داد و افزود: در بازرسی فنی از صنایع انرژی بر هم 206 صنعت بزرگ مورد ارزیابی قرار گرفتند.4369 نمونه گیری برداشت از محصول نیز انجام شد.

مدیرکل استاندارد فارس به انجام 16382 مورد بازرسی از مراکز تحت پوشش، 2169 مورد بازرسی از تجهیزات شهر بازی و بازرسی از 506 باسکول بزرگ به عنوان بخشی از اقدامات این اداره کل در سال 1402 اشاره کرد.

رزمجو با بیان اینکه در سالی که گذشت به جد در بحث کنترل سوخت مایع یا بنزین ورود کردیم، خاطرنشان کرد: پالایشگاه شیراز مورد ارزیابی قرار گرفت و متعاقب آن پیگیری‌ها برای رفع نقص در برخی آیتم‌ها دنبال شد.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های ما استاندارد سازی مصالح ساختمانی بود که در این رابطه 256 پرونده مربوط به تیرچه و بلوک که فاقد علامت استاندارد بودند به دادگاه ارجاع داده شدند. همچنین 378 پرونده هم در سال جاری مربوط به واحد‌های تولیدی تشکیل و به دادگاه معرفی کردیم.

مدیرکل استاندارد فارس تاکید کرد: نگرانی ما در خصوص فرآورده‌هایی است که غیرمجاز تولید می‌شوند و مصرف کنندگان هم به علامت آن دقت نمی‌کنند، در این راستا 
آسان‌ترین راه را برای کنترل انتخاب کردیم و کافی است شهروندان کد 10 رقمی محصولات را به 10001517 ارسال کنند.

رزمجو اژ ثبت شکایات مردمی در سامانه مردم دار 1517 نیز خبر داد و تاکید کرد: هرچه مردم به نظام استاندارد نزدیکتر شوند، شاهد افزایش کیفیت و ایمنی خواهیم بود.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • سادگی و یکرنگی زینت سفره‌های افطاری مسجد امام صادق (ع)
  • نقشه دشمنان در انتخابات شکست خورد
  • صدور ۱۱۲ پروانه نشان حلال در فارس
  • دعای تحویل سال ۱۴۰۳ در مسجد میرزا علی‌اکبر اردبیل برگزار می‌شود
  • تاکید بر تدوین نظریه گردشگری حلال
  • نظریه گردشگری حلال تدوین شود
  • دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان
  • شرح دعای سحر|مفهوم تمامیت کتاب هستی
  • بارش‌های فراوان در راه است | این استان‌ها روزهای ابتدایی نوروز بارندگی خواهند داشت | مسافران نوروزی به هشدارهای قرمز هواشناسی توجه کنند
  • شرح دعای سحر|تفاوت و شأن رحمت رحمانی و رحمت رحیمی خداوند