Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تیم تکواندوی معلولان بامداد روز دوشنبه ۲۴ تیر با ۹ ملی پوش راهی اردن خواهد شد. در این مسابقات، چون سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می‌شود اهمیت بالایی دارد و ۴۰ امتیاز برای قاره آسیا و ۲۰ امتیاز برای سایر قاره‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای حضور قدرتمند در این مسابقات و تکرار عنوان قهرمانی ملی‌پوشان تکواندو از اردیبهشت در اردوی آمادگی به سر می‌برند و این اردو در آکادمی ملی المپیک تا به امروز به طور مرتب برپا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس انجمن تکواندوی معلولان پیرامون این پرسش که آیا بانوان نیز شانسی برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ دارند یا خیر؟ تصریح کرد: در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، چون تنها در دو کلاس K۴۳ و K۴۴ می‌توانیم شرکت کنیم فعلاً امکان حضور بانوان در این بازی‌ها فراهم نشده است، البته چند نفر را در این دو کلاس شناسایی کردیم در صورتی که بتوانند در مسابقات قاره‌ای که سال آینده برگزار می‌شود به قهرمانی دست پیدا کنند و امتیاز لازم را کسب کنند، شانس حضور در پارالمپیک را خواهند داشت در غیر این صورت تنها در بخش مردان شرکت خواهیم کرد.

لشگری همچنین با اشاره به حضور مهدی پور رهنما و اصغر عزیزی در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو خاطرنشان کرد: این دو هوگوپوش، چون دارای رنکینگ اول و پنجم جهان هستند و امتیاز لازم را کسب کردند تنها ورزشکارانی هستند که در کلاس k۴۴ امکان اعزام آن‌ها به پارالمپیک ۲۰۲۰ از سوی کمیته ملی پارالمپیک مورد تأیید قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: با همکاری خوبی که بین فدراسیون تکواندو و کمیته ملی پارالمپیک وجود دارد تاکنون هیچ مشکلی در برپایی اردو‌ها نداشتیم و شرایط خوبی را برای آماده‌سازی تیم تا به امروز داشتیم.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: اردن تیم تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام فدراسیون شمشیربازی، پیمان فخری هدایت تیم ملی اسلحه سابر را در بازی های المپیک را بر عهده خواهد داشت.

بر این اساس فخری ۹ خرداد به ایران سفر می کند تا ضمن انجام مذاکرت نهایی، همکاری با فدراسیون شمشیربازی و تیم ملی اسلحه سابر را به صورت رسمی آغاز کند.

این مربی در آغاز به کار حضور دوباره در راس تیم ملی اسلحه سابر، هدایت این تیم را در مسابقات قهرمانی آسیا بر عهده خواهد داشت. این رقابت ها ۳۱ خرداد تا ۷ تیر به میزبانی کویت برگزار می شود.

قرار است تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با ترکیب المپیکی خود متشکل از علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.

پیمان فخری پیش از این و طی سال های متوالی هدایت تیم ملی اسلحه سابر را بر عهده داشت. حضور نمایندگان ایران در بخش انفرادی بازی های المپیک لندن و ریو و همچنین بخش تیمی بازی های المپیک توکیو با هدایت این مربی انجام شد.

فخری شهریور سال ۱۴۰۰ و بعد از بازی های المپیک توکیو از هدایت تیم ملی اسلحه سابر استعفا داد.

کد خبر 6080622 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ راهیابی اسماعیلی، رستمی، گرمسیری و ساروی به نیمه‌نهایی