Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاتف ممیزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: با قطع دست دلالان، محصولات تولیدی عشایر با قیمت واقعی به دست مردم می‌رسد.

به گفته وی بازار فروش محصولات از نیازهای ضروری عشایر است که موجب رونق تولید در جامعه عشایر می‌شود.

وی افزود: امیدواریم در سال رونق تولید با حمایت و کمک دستگاه‌های اجرایی بتوانیم فروشگاه‌های فروش محصولات عشایری را در تهران و سایر شهرستان‌های استان ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممیزی ادامه داد: عشایر استان تهران سال گذشته بیش از ۶۷ هزار تن محصولات زراعی، دامی، پروتئینی، لبنی و کشاورزی تولید کردند و ضروری است بازار فروش محصولات عشایری در سطح استان شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: عشایر در تولید گوشت قرمز و همچنین محصولات لبنی نقش پررنگی دارند و برای استفاده از این ظرفیت مهم باید در زمینه فروش نیز به این جامعه کمک شود.

به گزارش ایرنا استان تهران دارای حدود ۱۵ هزار خانوار عشایری است که تا نیمه شهریورماه در مناطق سردسیر استان و زیر سیاه‌چادرهای عشایری زندگی می‌کنند و به امر تولید محصولات مشغول هستند.

تهرام/‏۷۲۴۳/‏‬ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هرمزگان گفت: زنان خانه‌دار روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و به بعد آنها از یکم فرورین سال۱۳۹۶ است تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند برای بهره‌مندی از مزایای بیمه اجتماعی اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، بازماندگان متوفی و نقل و انتقال سوابق، بصورت رایگان نام نویسی کنند.
نوید جعفرپور افزود: این قانون از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اجرا می‌شود.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایرهرمزگان افزود: در این مرحله، مادران دارای سه فرزندِ در قید حیات و دارای تابعیت ایرانی با مراجعه به سایت roostaa.ir و ورود به بخش «ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیرشاغل)» می‌توانند نام نویسی کنند.

بیشتربخوانید:معرفی کارفرمایان برتر حوزه تامین اجتماعی هرمزگان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ ۱۱ هزار خانوار عشایری در لرستان
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • افزایش سطح آب‌های زیرزمینیِ دلفان پس‌ از ۲۰ سال
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟