Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:08:35 GMT

۲ کارگر مقنی در رفسنجان جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۸۹۵۳

۲ کارگر مقنی در رفسنجان جان باختند

سید محسن مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۲۰ و ۱۴ دقیقه دوشنبه شب ۲۴ تیر ماه حادثه ریزش چاه منزلی در روستای قاسم آباد رفسنجان به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان گزارش داده شد.

وی با اشاره به اعزام دو دستگاه آمبولانس از پایگاه قاسم آباد و اول شهری اورژانس رفسنجان به محل حادثه، افزود: در این حادثه متاسفانه دو کارگر ۳۸ و ۴۰ ساله تبعه افغانستان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طبق گفته شاهدان فرد اول به دلیل نشت آب به داخل چاه دچار خفگی شده بود و فرد دوم که برای نجات به داخل چاه وارد شده بود هم دچار خفگی می شود.

کد خبر 4667682

منبع: مهر

کلیدواژه: حادثه کار رفسنجان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا

پژمان قرائیان گفت: در پی حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو و سواری هیوندا ۹ نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

و با اشاره به اعلام حادثه در ساعت هشت و ۲۳ دقیقه امروز در کیلومتر۴۰ پس از معلمان، ادامه داد: به سرعت سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ سرکویر، فرات و یزدان‌آباد دامغان به محل حادثه اعزام شدند و بالگرد امداد هوایی نیز به محل حادثه اعزام شد.

وی تاکید کرد: در این حادثه که همراه با آتش گرفتن خودروها بود، یک ست نجات هلال احمر و آتش نشانی نیز در محل حضور پیدا یافتند و به عملیات امدادی پرداختند. با توجه به نوع و شدت حادثه ۹ نفر در حادثه جان باختند و یک نفر مصدوم پسربچه حدود پنجساله به بیمارستان کوثر سمنان با بالگرد منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • از شوک داریوش مهرجویی تا داغ کرمان
  • هفت سرنشین موتورسیکلت در تصادف با سواری در آرادان دچار حادثه شدند
  • ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم جان باختند
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • یک زن و پنج کودک در باتلاقی در حوالی شیراز جان باختند
  • ۶ نفر بر اثر غرق‌شدگی در فارس جان باختند
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد