Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مسعود سیادتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان‌کرد: مسیرهای اختصاصی دوچرخه سواری در پارک سوکان در سال‌های گذشته ایجاد شده است و گام بعدی ایجاد زیرساخت‌های لازم برای دوچرخه سواری در میدان سعدی است.

وی افزود: ایجاد ایستگاه‌های امانت دوچرخه و مسیرهای دوچرخه سواری در نقاط دیگر شهر از برنامه‌های آینده شورای شهر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیادتی ادامه داد: با ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه، شهروندان می‌توانند با ارائه مدرک شناسایی معتبر از دوچرخه‌ها برای رسیدن به مقاصد داخل شهری خود استفاده کنند.

وی هدف از اجرای ایجاد این ایستگاه‌ها را ایجاد انگیزه در شهروندان به منظور استفاده از دوچرخه عنوان و بیان‌کرد: استفاده شهروندان از دوچرخه در مسیرهای رفت و آمد کوتاه شهری علاوه بر سلامت جسمی، کاهش بار ترافیکی و کاهش آلودگی‌ها هوا را به دنبال دارد.

رئیس شورای شهر سمنان با اشاره به اینکه سمنان هوای پاک و بار ترافیکی بسیار پایینی نسبت به دیگر مراکز استانی دارد، گفت: پیشگیری همیشه بهتر از درمان است و باید همیشه برای مقابله با افزایش آلودگی هوا و ترافیک شهری پیش بینی‌های لازم انجام گیرد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی بیان کرد: ایجاد زمینه‌های شرکت شهروندان در ورزش‌های همگانی سبب توسعه جامعه‌ای پویا و با نشاط می‌شود.

سیادتی بااشاره به اینکه شورای شهر در پی گسترش ورزش همگانی در سمنان است، بیان کرد: توسعه زمین‌های ورزشی در محله‌ها و حتی در محل ورود مجتمع‌های تجاری بزرگ در دستور کار شورای اسلامی شهر سمنان است.

رئیس شورای شهر سمنان با اشاره به اینکه روی آوری شهروندان به ورزش، کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه را به همراه دارد، گفت: شورای اسلامی شهر سمنان به منظور حمایت از ورزش و ورزشکاران، ۷ میلیارد ریال را به منظور حضور تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در لیگ برتر کشور اختصاص داده است.

۷۳۴۲/‏۷۴۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان شورای شهر سمنان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه آمادگی کامل برای میزبانی از رئیس جمهور در دو شهر شاهرود و سمنان وجود دارد، ابراز داشت: تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی در مسجد امام سمنان و ورزشگاه تختی شاهرود منظور شده است.

وی ضمن بیان اینکه تمامی مسیرهای منتهی به محل سخنرانی عمومی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از ساعت ۲۴ امشب مسدود می‌شود، افزود: از شهروندان شاهرود و سمنان درخواست داریم تا برای برقراری نظم و امنیت با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از شهروندان سمنانی و شاهرودی تقاضامند هستیم از پارک خودرو در مسیرها به طور جد خودداری کنند، ابراز داشت: برای برقراری امنیت خودروهای پارک شده به پارکینگ انتقال خواهند یافت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه خیابان‌های اطراف محل قرار مردمی نیز تحت پوشش و کنترل قرار دارند، تصریح کرد: در راستای تأمین امنیت با هر گونه موارد مشکوک برخورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه پرواز هلی شات، ریز پرنده و هر گونه ابزار مشابه ممنوع است، افزود: عکاسان خبری و مستند سازان امکان استفاده از آن را در مراسم ندارند و در صورت مشاهده ضبط و با آن برخورد خواهد شد.

کد خبر 6081427

دیگر خبرها

  • نقش مدیریت شهری در گذار شهر کلمبیایی از ترس به امید
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت