Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مراسم افتتاحیه با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیران دستگاههای تابعه و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در این جلسه گفت: زیر ساخت های حمل و نقل و ایمنی را با حداکثر استقرار الزامات استاندارد فراهم کنیم تا مردم بتوانند سفرهای ایمنی داشته باشند در همین راستا اولویت ما در استان خراسان شمالی اتمام عملیات بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تا پایان دولت دوازدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی اظهار کرد: اجرای راه آهن بجنورد گرگان مشهد نیز باید به صورت فایناس در دستور کار قرار گیرد تا مردم این استان از قطار بهره مند شوند.

وی افزود : بهسازی و بازآفرینی شهری بافت های فرسوده و احداث خانه های مسکونی باید در دستور کار قرار گیرد تا نیاز مسکن در این استان برطرف شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه احداث راههای روستایی در اولویت قرار دارد، گفت: احداث ۱۷۷ کیلومتر راه روستایی که در سفر قبلی رئیس جمهور به استان خراسان شمالی مصوب شده بود ۱۰۰ کیلومتر آن اجرایی شده و احداث مابقی آن نیز تا باید در دستور کار قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی دولت راه آهن مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش استخر شهدای دانش‌آموز شهر سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این استخر در زمینی با زیربنای یک هزار و۸۹۶ متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: فضاهای این استخر شامل اتاق مدیریت، اتاق ناجیان، کفشداری، سالن انتظار، رختکن، انبار، اتاق کمک‌های اولیه، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرویس بهداشتی، سونای خشک و بخار، موتور خانه، اتاق برق، بوفه، آبدارخانه و اتاق هواساز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه این استخر با اعتبار ۲۲۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، ابراز داشت: این فضا به ۴۰ شهید دانش‌آموز و پنج شهید معلم تقدیم شده است.

وزیری ضمن بیان اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهمان شهر سمنان دیگر طرح قابل افتتاح با حضور وزیر است، تصریح کرد: این مدرسه سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

کد خبر 6081929

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری