Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس امروز سه عضو حقوقدان شورای نگهبان را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، جلسه علنی امروز سه‌شنبه با حضور ۲۰۱ نماینده و به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

بررسی لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلانشهرها با مشارکت بخش غیردولتی، رسیدگی به لایحه الحاق ایران به موافقت‌نامه حمل و نقل بین‌المللی فسادپذیر و تجهیزات خاص کاربردی برای این گونه جابه‌جایی‌ها، بررسی طرح استفساریه ماده ۳۶ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین لایحه تصویب پروتکل‌های مربوط به اصلاح بند الف ماده ۵۰ و ماده ۵۶ کنوانسیون هواپیمایی کشوری بین‌المللی در دستور کار مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسیدگی به طرح استفساریه بند ۲ ماده ۲ قانون مالیات‌های مستقیم و لایحه موافقتنامه سرویس‌های هوایی دوجانبه بین ایران و کویت از دیگر موارد کاری امروز مجلس است.

همچنین نمایندگان امروز سه نفر را به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان از بین افراد معرفی شده از سوی رئیس قوه قضائیه انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در خصوص لایحه تجارت ارجاعی از شورای نگهبان را در دستور کار داشتند که در نهایت رسیدگی به لایحه مذکور در مجلس پایان یافت.

کلیات لایحه تجارت در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ به تصویب مجلس رسید و در سال ۱۳۹۸ جزئیاتی از آن به تصویب مجلس رسید که با ایراداتی از سوی شورای نگهبان مواجه شد.

کد خبر 6079665 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی لایحه تجارت در دستور کار