Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان گچساران گفت: تا کنون 8 هزار و 750 هکتار از اراضی این شهرستان علیه ملخ های مهاجم سم پاشی شده است.

"سید عبدالوهاب پورالحسینی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: مبارزه با ملخ‌های مهاجم از سوی جهاد کشاورزی در گچساران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در ۸۷ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرستان گچساران عملیات پایش به منظور شناسایی و مبارزه با آفت ملخ صورت گرفته است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان گچساران تصریح کرد: تا کنون ۸ هزار و ۷۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان علیه ملخ‌های مهاجم سم‌پاشی شده است.

پورالحسینی خاطرنشان کرد: این مناطق شامل بی بی حکیمه ۱ و ۲، بابا کلانف دشت خشاب لیشترف سرآب ننیز، پاکوه، خربل، امام زاده جعفر، خیرآبادها و لیشتر هستند.

وی ادامه داد: روزانه بین ۳۰ الی ۴۰ نفر در این سم‌پاشی و پایش فعالیت می‌کنند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: در همین خصوص ۴ تراکتور و سم پاش های موتوری این نهاد نیز کار سم‌پاشی را انجام می‌دهند.

پورالحسینی اضافه کرد: جا دارد از زحمات نهادها و مردمی که ما را در این اقدام یاری کردند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/د

ملخ های مهاجم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید

علی همت زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا از بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید خبر داد و گفت: این میزان در راستای ۲۷ مورد تبصره دو ماده ۱۰ در اراضی بخش رامند شامل دیوارکشی، اتاقک، محوطه سازی، فنس کشی و استخر اجرا شده است.

وی اظهار داشت: این عملیات با حضور فرمانده یگان حفاظت امور اراضی، نماینده دادگاه بخش رامند و همکاری عوامل انتظامی و راهداری بویین زهرا و رئیس و کارشناسان امور اراضی شهرستان صورت گرفت.

 این اجرا شامل اخبار سامانه و شناسایی‌های اخیر بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • نشاکاری ۲۵ درصد شالیزار‌های محمودآباد
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • خسارت ۸۷۵ میلیارد ریالی سرمازدگی به باغات استان همدان 
  • ۵۰ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی‌کشاورزی مهاباد به کشت غلات اختصاص یافت
  • برداشت گلرنگ از ۳۲۰ هکتار اراضی در کرمان