Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرک‌نشینی صهیونیست با خودروی خود یک کودک فلسطینی را در کرانه باختری زیر گرفت و به شهادت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع فلسطینی بامداد امروز (سه شنبه) اعلام کردند، یک شهرک‌نشین صهیونیست، «طارق ذبانیه» کودک ۶ ساله فلسطینی را در نزدیکی شهر «ترقومیا» در غرب «الخلیل» کرانه باختری زیر گرفت و به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش وبگاه «قدس‌نت»، طارق در حالی که سوار بر دوچرخه خود بود، به دست شهرک‌نشین مذکور زیر گرفته شد. ترقومیا هم‌جوار با شهرک صهیونیستی «ادوره» است.

در فروردین ماه امسال (۱۳۹۸) نیز یک شهرک‌نشین صهیونیست، معلم فلسطینی «فاطمه سلیمان» (۴۲ ساله) را در «بیت‌لحم» با کامیون زیر گرفت و به شهادت رساند.

منابع محلی اعلام کردند، ابتدا یک خودرو به خودروی فاطمه سلیمان برخورد کرد، وی برای دیدن خسارت‌های وارد شده به ماشینش پس از تصادف از آن خارج شد، اما شهرک‌نشینی صهیونیست با کامیون خود به وی زد و باعث شهادت فوری این معلم شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهادت کودک فلسطینی شهرک نشین صهیونیست معلم فلسطینی فاطمه سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی از زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در شرق رام الله خبر دادند.

بنابراین گزارش، یک شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست در نزدیکی روستای المغیر در شرق رام الله در تله انفجاری مبارزان مقاومت که زیر پرچم فلسطین تعبیه شده بود، گرفتار و زخمی شد.

کد خبر 6084145 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم
  • انفجار بمب هنگام تلاش یک صهیونیست برای برداشتن پرچم فلسطین
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد + فیلم
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و تصاویر
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها