Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:56:48 GMT

آموزش با طعم ماهی در سوادکوه شمالی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۹۱۹۱

آموزش با طعم ماهی در سوادکوه شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی عباس زاده رﺋیس اداره شیلات منطقه سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: اولین کلاس آموزش طبخ آبزیان سال ٩٨ در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد.
وی افزود: تبلیغ و ترویج فرهنگ مصرف آبزیان و نیز آموزش شیوه‌های نوین طبخ و آشپزی با ماهی به منظور رعایت حفظ ارزش غذایی ماهی یکی ازماموریت‌های شیلات مازندران است که درهمین راستا بر اساس فراخوان انجام شده با حضور ۵۴ نفر از بانوان بسیجی، شاغل در ادارات و خانه دار شهرستان سوادکوه شمالی، با همکاری این اداره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده در خصوص این دوره‌ها گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی اینچنینی در راستای ارتقاء سطح فرهنگ آبزی مصرفی و افزایش میزان سهم آبزیان در سبد غذایی خانوار نقش موثری دارد و تعدادی از ادارات شهرستان نیز خواستار برگزاری این دوره‌ها در ادارات خود بودند.
لازم به ذکر است؛ مرحله بعدی این کلاس آموزشی ساعت ٩ صبح ۳۰ تیرماه در دبیرستان مائده شهرستان سوادکوه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ س   برگزاری کلاس آموزشی طبخ ماهی در شهرستان سوادکوه شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی شیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: دهه سرآمدی آموزش دانشگاه اصفهان با شعار «آموزش الهام بخش، نیاز محور و اشتغال آفرین» از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.


محمد فرامرزی افزود: اگرچه نسل دانشگاه‌ها تغییر کرده و به مهارت آفرینی روی آورده‌اند، اما کارکرد و فلسفه دانشگاه بر مبنای آموزش است.


وی با اشاره به چهار مقوله کلیدی دهه سرآمدی آموزش، گفت: دانشجو، منابع آموزشی، استاد و یا اعضای هیئت علمی دانشگاه و زیرساخت و امکانات خوب از جمله این موارد است که این دهه از از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه برگزار می‌شود.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه دانشگاه اصفهان ۷۰۰ عضو هیئت علمی دارد، گفت: در مجموع ۸۰ نفر از بازنشستگان، سرآمدان آموزشی و … منتخبان این دوره هستند و در این بین ۲ نفر برای مرحله ملی و کشوری از بین اساتید معرفی می‌شوند.


وی افزود: رعایت افزایش کیفیت، آموزش، پژوهی، رعایت اخلاق حرفه‌ای، شاگرد پروری و … از معیار‌های امتیازدهی برای منتخبان است در مجموع باید ۴۰۰ امتیاز را دریافت کنند.


فرامرزی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان در رتبه بندی IST، جز ۵ دانشگاه برتر است که در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری و زیرساخت‌ها، بین‌المللی سازی و … ارزیابی می‌شود و این دانشگاه در حوزه بین‌المللی هم در سال ۲۰۲۳ حضور داشت.


وی افزود: ۱۷ دانشکده در دانشگاه اصفهان وجود دارد و ۱۷ هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی و ۹ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی هستند و ۴۰۰ رشته تحصیلات تکمیلی و ۹۰ گروه آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی