Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:44:38 GMT

امکان فعالیت دهیاری ها در طرح های عمرانی روستایی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۹۲۱۰

امکان فعالیت دهیاری ها در طرح های عمرانی روستایی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اعلام این موضوع در نشست شورای فنی استان قزوین خاطرنشان کرد: شفاف سازی و اجرای قانون جز وظایف ماست و بخشنامه ها و دستورالعملهای نظام فنی و اجرایی کشور در خصوص رعایت ضوابط در مناقصات لازم الاجرا می باشد.

علی فرخ زاد خاطرنشان کرد: ضروری است آموزش های لازم در خصوص اجرای بخشنامه ها در حوزه های مختلف امورفعالیت ها، امور حقوقی و غیره به بخشداری ها و شهرداری ها داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ زاد استفاده از ظرفیت مهندسان مشاور در انجام پروژه ها را بسیار مهم برشمرد و گفت: اکنون برای پروژهای تا سقف ۳ میلیارد، استفاده از مهندس مشاور ضروری است اما این سقف باید تا حداقل ۱ میلیارد تومان کاهش یابد تا از ظرفیت تخصصی و فنی مهندسین مشاور بیشتر استفاده شود.
معاون عمرانی در خصوص بازنگری ظرفیت ریالی پیمانکاران نیز گفت: می توان مبالغ را کم و یا رتبه ها را افزایش دهیم، به طوریکه رتبه ۶ و ۷ نیز به رتبه ها اضافه شود و کسانی که می خواهند از ابتدا رتبه دریافت کنند، رتبه ۷ را با مبالغ کمتر بگیرند.

وی افزود: همچنین در خصوص دوره ایمنی برای پیمانکاران یک دوره ۶ ماهه صلاحیت مضاعف تعریف شود و تا قبل از آن نیز دوره های موقت که بدون شک در زمینه رعایت ایمنی از سوی پیمانکاران بسیار تاثیر گذار می باشند، برگزار شود.

فرخ زاد نتایج طرح کنترل پروفیل های پرمصرف فولادی استان از مراکز عرضه و مقایسه تطبیقی با مشخصات استاندارد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: لازم است این نتایج اجرایی و عملیاتی شود همچنین مشخصات ابعادی و فیریکی و نوع الیاژ و درصد ترکیبات ان وتوصیه ای فنی جوشکاری جهت انتخاب نوع الکترود برای استفاده مهندسین ناظر به صورت شناسنامه فنی بر روی آن درج شود.

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر عضو هیات علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال راه اندازی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز