Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ حامد عبداللهی با بیان این خبر گفت: نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته تهران، یکی از مهمترین نمایشگاه های ایران در زمینه محصولات دریایی، تکنولوژی روز دنیا در حوزه شیلات، دستگاه ها و تجهیزات پرورش ماهی و آبزیان، تولید خوراک آبزیان، محصولات جانبی، بسته بندی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. محسوب می شود که هر ساله برگزار می گردد.

وی ادامه داد: چهارمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته از تاریخ 29 مهرماه تا 2 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و مدیریت شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم در این نمایشگاه به ارائه عملکردهای خود می پردازد.

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به حضور شرکت های بخش خصوصی فعال در حوزه شیلات قشم در این نمایشگاه، اضافه کرد: در چهارمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته، شرکت های مطرح قشم در حوزه هایی مانند تولید محصولات جلبکی، تولید میگو، پرورش ماهی در قفس، تولید ماهی خشک فعال هستند نیز با حضور در غرفه سازمان منطقه آزاد قشم بخشی از عملکرد خود را به نمایش می گذارند.

عبداللهی ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه تبادل افکار بدیع و توسعه همکاری های اقتصادی و فنی، بازاریابی و شناخت امکانات تجاری و تولیدی در عرصه داخلی و بین المللی و ایجاد بستر صادرات محصولات شیلات، ارائه پیشرفت های داخلی و خارجی در عرصه صنعت شیلات، ارتقا دانش فنی در تولید، عمل آوری و بازاریابی، ایجاد زمینه اشتغال بیشتر در صنعت شیلات کشور و  فرهنگ سازی و ترویج الگوهای بهینه مصرف غذاهای دریایی است.

وی در پایان گفت: در نمایشگاه بین المللی شیلات و صنایع وابسته تهران، شرکت ها و فعالان حوزه شیلات و محصولات دریایی از داخل و خارج کشور حضور پیدا می کنند و این نمایشگاه بازاری مهم در حوزه غذاهای دریایی در منطقه محسوب می شود.

نمایشگاه شیلات و صنایع وابسته تهران (IFEX)،  رویدادی بین المللی و 4 روزه است که از سال 1395 آغاز بکار کرده و در آن انواع ماهی، غذاهای دریایی و محصولات یا خدمات مرتبط با حوزه غذاهای دریایی به نمایش در می آید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوراک قشم کشاورزی نمایشگاه بین المللی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در این مراسم، با تأکید بر افزایش عملکرد در واحد سطح وکاهش ضایعات گفت: یکی از اهداف سازمان جهادکشاورزی استان کاهش ضایعات گندم از شش به چهار درصد معادل ۱۰ هزار تن و ۱۵۰ میلیارد تومان است.

رضا بهراملو افزود: طرح مولدسازی روستا‌های استان در آیتم‌های توسعه دامداری‌های روستایی، صنایع کوچک روستایی، گلخانه‌های کوچک مقیاس و توسعه فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات روستا‌ها اجرایی خواهد شد.

او در تشریح طرح جهش تولیدات کشاورزی تأکید کرد: توسعه دامداری‌های سبک و سنگین روستایی، توسعه شیلات و زنبورستان‌ها، ایجاد صنایع کوچک روستایی در قالب صنایع لبنی، میوه خشک و صنعت بسته‌بندی، ایجاد گلخانه‌های کوچک مقیاس ۳۰۰ مترمربعی و توسعه فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات روستایی از اهداف این طرح است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان تصریح کرد: امروز سه مجوز تولیدی‌های کوچک روستایی اعطاء می‌شود چرا که کلید حل مشکلات اقتصادی تولید و کلید جهش تولید با مشارکت مردمی محقق می‌شود.

بهراملو با بیان اینکه در مبحث رشد تولید و دستیابی به خودکفایی تولید، با محدودیت زمین و بحران آب مواجه هستیم، افزود: در این زمینه افزایش تولید در واحد سطح و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی از معیار‌های رشد تولید در استان بوده است.

دیگر خبرها

  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • حضور اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (2024 IRAN EXPO )
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا