Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@17:08:02 GMT

رفع مشکلات ۶ واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۹۳۷۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام به ریاست استاندار و با ۶ دستور کار برگزار شد. مصوبات این جلسه جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به شرح ذیل می باشد:

شرکت دادمان نیرو تولید کننده تیر بتنی دره‌شهر که قبلا تسهیلات آن استمهال شده بود و ایفای تعهد نکرده بود اما با نگاه حمایتی مجدد با درخواست وی برای قسط بندی ۳۶ ماهه موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عملیات اجرایی گاز کشی شرکت ماهوت شنزار غرب تولید کننده آسفالت آبدانان با رعایت شرایط ایمنی حمل ونقل جاده‌ای شروع خواهد شد .با هدف حفظ اشتغال و تولید تا زمان گازگشی سوخت جایگزین نیز تامین شد.
با تسهیلات ۱۰۰ میلیارد تومانی سرمایه در گردش شرکت تکسا سولفات پتاسیم ایوان به عنوان واحد فعال و تولید کننده کوداستراتژیک سولفات پتاسیم موثر در جلوگیری از خروج ارز موافقت شد.
با درخواست بخشش جرائم بیمه تامین اجتماعی شرکت شمس ایوان تولید کننده دام و طیور موافقت شد.
دو طرح زیرساختی در حوزه گردشگری شامل هتل ۳ ستاره روستای مهدی آباد و مجتمع بین راهی روستای جابر برای افزایش تسهیلات مصوب از محل اشتغال روستایی به کمیته فنی ارجاع شدند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان