Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت والیبال ایران گفت: جامعه ورزش و مردم ایران، نتیجه گرا هستند و کولاکوویچ به خوبی متوجه این نکته شده است که همه به دنبال پیروزی هستند. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

امیر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد نتایج تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی لیگ ملت‌های 2019 اظهار داشت: نتایج تیم ملی درمرحله نخست، عالی بود و باید به همه تیم نمره قبولی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته تیم ملی در بازی آخر مرحله گروهی مقابل فرانسه با اشتباه مربیان، شکست خورد چون انتظار می‌رفت که کادر فنی از بازیکنان جوان در مقابل تیمی مثل پرتغال استفاده کند نه تیمی مثل فرانسه.

حیدری گفت: همچنین تیم ملی در حالی از برزیل جلو افتاده بود که به تجربه برزیل باخت. در این بین نمی‌توان پیروزی تیم ملی مقابل تیم‌‌های قدرتمند جهان را فراموش کرد. این تیم‌ها نیز اگرچه جوانگرایی کرده ولی نام‌‌های بزرگی بودند.

پاسور پیشین تیم ملی در مورد مرحله نهایی مسابقات در شیکاگو گفت: پیروزی بر برزیل در دسترس تیم ملی بود. بازیکنان ما حتی در ست پنجم، 8 بر 5 از برزیل پیش بودند ولی در نهایت مغلوب این تیم شدند. همانطور که دیدید تیم پرسابقه و پرافتخاری مثل برزیل، پس از شکست دادن ایران در سالن، جشن و شادی به پا کردند. من معتقدم که ملی‌پوشان با نتایجی که کسب شد از حیثیت والیبال ایران دفاع کردند.

مربی پیشین تیم ملی تصریح کرد: نگرانی من بابت پاسور تیم ملی است. سعید معروف، یکی از بهترین پاسورهای جهان است و در حالی به روزهای بازنشستگی خود نزدیک می‌شود که هیچ بازیکنی برای جانشینی او و در حد او تربیت نشده و همچنان شاهد حضور پاسورهای 40 ساله در لیگ هستیم. این نشان می‌دهد که فدراسیون و باشگاه‌ها کارشان را به خوبی انجام نداده‌اند و باید بیشتر در این مورد تلاش کنند.

حیدری در مورد انتقادهایی که از ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی می‌شود، اظهار داشت: به نظر من ایرادی به کولاکوویچ وارد نیست. اگر تیم ملی ببازد، تقصیر آن را گردن سرمربی می‌اندازیم ولی حالا که چندیدن مسابقه را برده، توجهی به آن نمی‌شود و همه چیز فراموش می‌شود. واقعیت این است که نمی‌توان انتظار داشت که تیم ملی در جایگاه اول و دوم جهان قرار بگیرد چون هنوز در ابتدای راهی هستیم که تیم‌هایی مثل برزیل و روسیه، سال‌ها قبل پیموده‌اند.

وی ادامه داد: جامعه ورزش و مردم ایران، نتیجه گرا هستند و کولاکوویچ به خوبی متوجه این نکته شده است که همه به دنبال پیروزی هستند. مسئولان فدراسیون هم برای تثبیت جایگاه خود به دنبال کسب نتیجه هستند.

تیم ملی والیبال از اول مرداد استارت می‌زند

حیدری ادامه داد: من هم دوست دارم که مربیانی قوی‌تر از کولاکوویچ به ایران بیایند ولی با شرایط اقتصادی کنونی، هیچ کدام از مربیان مطرح دنیا به ایران نمی‌آیند. علاوه بر این، عملکرد کولاکوویچ به عقیده من خوب بوده و باید وسط گود تا در مورد او به خوبی و درستی قضاوت کرد. همچنین اگر از کولاکوویچ انتقاد می‌‌شود باید عملکرد دستیاران ایرانی او هم مورد نقد و بررسی قرار گیرد چون آنها هم قدر هستند هر لحظه به کولاکوویچ، مشاوره بدهند.

او در پایان گفت: تیم ملی به جایگاه پنجم دنیا رسیده و چه چیزی از این بهتر با بضاعت فعلی می‌توان برای آن تصور کرد؟!

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی والیبال برزیل لیگ ملتهای والیبال والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی والیبال برزیل لیگ ملتهای والیبال والیبال تیم ملی والیبال برزیل لیگ ملتهای والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری در گفتگویی که با آنتن داشت درباره سخت‌ترین تقابل هایی که با وینگر‌های چپ فوتبال ایران و دنیا داشت صحبت کرد و خاطره جالبی از دیدار ایران و آرژانتین تعریف کرد.

حیدری ستاره اسبق تیم ملی نیجریه را سخت‌ترین رقیب فوتبالی‌اش معرفی کرد و گفت: بازیکن چلسی که برای تیم ملی نیجریه بازی می‌کرد وحشتناک بود، ویکتور موزس روی ضد حمله توپ را جلو انداخت و استارت زد و سرعت او واقعا عجیب بود، بازی کردن مقابل او خیلی سخت بود.

خسرو حیدری خاطره جالبی از بازی با آرژانتین و تقابل با دی‌ماریا داشت و گفت: زمانی که مقابل او قرار می‌گرفتم هی پا عوض می‌کرد و منتظر بود که حرکت کنم، نمیدونست من خودم سر توپ زن هستم بابا! می‌خواستم بهش بگم تا صبح هم پا عوض کنی من تکان نمی‌خورم!

او در صحبت‌هایش درباره اینکه بازی مقابل کدام بازیکن ایران سخت بود گفت: من خودم همیشه تو حمله بودم و تو دفاع کمتر بودم،اما بازیکنان زیادی بودند که کیفیت بالایی داشتند اما اگر یک چپ پا بخواهم بگویم(بعد از مکث و فکر کردن) یادم نمی‌آید!

دیگر خبرها

  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم