Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:34:07 GMT

موکب اوقاف مازندران برای اربعین در سامرا برپا می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۹۶۵۳

موکب اوقاف مازندران برای اربعین در سامرا برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم حیدری صبح سه شنبه در ستاد اربعین استان با تاکید بر لزوم ارتقایسطح خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: امسال نیز همچون سال گذشته محل برپایی موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران شهر سامرای عراق است.

وی گفت: در این جلسه مقرر شود تا دستورالعمل‌های مربوط به هر یک از وظایف محوله و برنامه‌های واحدها و کمیته‌ها، طی جلسات متعدد و با همفکری مسئولان ستادها تدوین و ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی و لزوم اهمیت هرچه بیشتر آن، ادامه داد: مقام معظم رهبری بر حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی اربعین حسینی تاکید دارند و باید بیشتر به آن توجه شود.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه تاریخ هیچ اجتماعی را بزرگ‌تر از اجتماع اربعین به خود ندیده است، خاطرنشان کرد: اربعین امام حسین (ع) تریبون مسلمانان و شیعیان جهان است.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان در اربعین حسینی باید اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان اثبات کنند، تصریح کرد: اربعین حسینی گردهمایی بزرگ مسلمانان جهان، کنگره عظیم حسینی و بی‌سابقه جهان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: بسیاری از کشورهای مختلف و حتی استکبار جهانی چشم به اربعین حسینی دوخته‌اند و حتی به‌دنبال این هستند که پیاده‌روی اربعین حسینی را کم‌رنگ جلوه دهند و یا آن را سانسور خبری کنند.

حجت الاسلام حیدری حضور سازمان اوقاف در اربعین حسینی را ضروری دانست و اضافه کرد: ظرفیت اوقاف برای حضور فعال در راهپیمایی اربعین حسینی بسیار بالا است و از این رو اوقاف مازندران تلاش می‌کند حضوری اثرگذار در اربعین امسال داشته باشد.

وی از برپایی موکب اوقاف مازندران در شهر سامرای عراق خبر داد و تصریح کرد: اوقاف مازندران در حال تدارک برای حضوری فعال و اثرگذار در پیاده‌روی اربعین حسینی بوده و برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام داده است.

کد خبر 4667740

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم حیدری اداره کل اوقاف مازندران اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسف نوری استاندار مازندران شد

سیدمحمود حسینی‌پور که از آبان ۱۴۰۰ به عنوان سمت استاندار مازندران منصوب شده بود امروز با رفتنش جای خود را طی تصمیم‌گیری در جلسه هیئت دولت به یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش سابق داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عصر امروز_یکشنبه دوم اردیبهشت _ محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

در متن حکم آمده است که:

جناب آقای سیدمحمود حسینی‌پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر

معاون اول رئیس جمهور.

به گزارش ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور که از آبان ۱۴۰۰ به عنوان سمت استاندار مازندران منصوب شده بود امروز با رفتنش جای خود را طی تصمیم‌گیری در جلسه هیأت دولت به یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش سابق داده است.

کد خبر 746700

دیگر خبرها

  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد