Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه چند نفر اقدام به فروش سکه‌های تقلبی در طلافروشی‌های اسفراین کرده‌اند موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ مهری افزود: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را که در حال فروش سکه‌های تقلبی بودند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده توسط مأموران پلیس آگاهی و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کردند، تصریح کرد: از متهمان تعداد ۶۹ ربع‌سکه شبیه‌سازی‌شده و چند برگ علائم شرکت‌های طلاسازی معتبر کشف و ضبط شد.

وی همچنین تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان و با انجام آزمایش عیارسنجی، مشخص شد این سکه‌ها ازنظر وزن و عیار از سکه‌های چاپ‌شده توسط بانک مرکزی پایین‌تر بوده است.

این مقام انتظامی بابیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ انتقال شد اظهار داشت: متهمان نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م

دستگیری فروشندگان ربع‌سکه‌های تقلبی در اسفراین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی امانی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری دسته‌جمعی منجر در یکی از روستاهای اطراف کوهدشت، بلافاصله چند اکیپ انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران مشاهده شده درگیری بین دو خانواده رخ‌داده که با چوب و چماق با همدیگر درگیر شده‌اند که بلافاصله مأموران به محل مربوطه اعزام و ۱۰ نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه در بازرسی از منزل این افراد تعداد پنج قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ کشف شده است، گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ امانی، علت درگیری را اختلافات قبلی عنوان کرد و گفت: افرادی که به هر نحو بخواهند با قانون‌شکنی و اقدامات غیرقانونی مخل آسایش و امنیت مردم شوند بدانند پلیس و دستگاه قضائی با قاطعیت و بدون اغماض با آنها برخورد خواهند کرد.

کد خبر 6063496

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع