Web Analytics Made Easy - Statcounter

داروی درمان سالک به مرحله آزمایش حیوانی رسید، فدراسیون دومیدانی تعطیل شده است، بالاخره دیده شدم، شب تار تیرماهی، وعده بی سرانجام، هشدار خاموشی در شهر و خانه‌های خالی از صاحبخانه، عناوین مهم روزنامه های امروز اصفهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، صفحه اول روزنامه های امروز ( سه شنبه، 25 تیر) در اصفهان به شرح زیر است:

 

عصر اصفهان: داروی درمان سالک به مرحله آزمایش حیوانی رسید

 

سیمای شهر: فدراسیون دومیدانی تعطیل شده است

 

نصف جهان: بالاخره دیده شدم

 

نسل فردا: شب تار تیرماهی

 

کیمیای وطن: وعده بی سرانجام

 

زاینده رود: هشدار خاموشی در شهر

 

اصفهان زیبا: خانههای خالی از صاحبخانه

 

پایان پیام/121.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت بیانیه گام دوم انقلاب امام رضا ع مجلس شیراز معاون رئیس جمهور جشن های دهه کرامت حجاب و عفاف آل هاشم روزنامه های اصفهان روزنامه ها روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در خرداد امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالمطهر محمدخانی درباره راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری تهران در دوره مدیریت جدید در حوزه ارتباطات، تأسیس خانه روزنامه‌نگاران بود.

وی با بیان اینکه با همراهی و موافقت اعضای شورای شهر تهران در قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ این مهم در بودجه در نظر گرفته شد و در بودجه سال جاری نیز تأسیس خانه روزنامه‌نگاران جزو تکالیف قانونی مرکز ارتباطات شهرداری تهران گذاشته شد، افزود: با همراهی و کمک شهردار منطقه هفت تهران یکی از خانه‌های به نسبت تاریخی منطقه در سه راه طالقانی برای این خانه اختصاص داده شد.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بازطراحی مفهومی این خانه انجام شده است و قرار بود بیستم فروردین سال جاری افتتاح شود، اما تصمیم گرفتیم که فاز توسعه‌ای این خانه که قرار بود پس از افتتاح تکمیل شود را قبل از افتتاح نهایی کنیم تا مجموعه کامل‌تر و بزرگ‌تری در اختیار روزنامه‌نگاران قرار گیرد.

محمدخانی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده خانه روزنامه‌نگاران در خرداد ماه امسال افتتاح خواهد شد.

وی در مورد جزئیات فعالیت این خانه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خانه روزنامه‌نگاران محور فعالیت‌های روزنامه‌نگاران قرار گیرد و فضایی برای دورهمی، برگزاری رویدادها و نشست‌ها، مراسم و فعالیت خبرنگاران آزاد خواهد بود و در نظر داریم فضاهایی برای گفت‌وگو و مصاحبه ایجاد کنیم تا خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بتوانند به فعالیت خود بپردازند.

کد خبر 746502

دیگر خبرها

  • اطلاعیه خاموشی برق در چرام
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • فال قهوه روزانه | فال قهوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • صفحه نخست روزنامه‌های اصفهان (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • گفت‌وگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاط‌های خالی از حیات
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک
  • عناوین روزنامه‌های اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳