Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا روزهای 22 و 23 تیر در شهر چونبوری تایلند برگزار شد و در پایان تیم ایران با 6 مدال طلا مهدی شیرازی در وزن 61 کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در وزن 70 کیلوگرم، عبداله شیخ اعظمی در وزن 79 کیلوگرم، علیرضا عبدالهی در وزن 92 کیلوگرم، علیرضا رکابی در وزن 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم، یک مدال نقره علیرضا اشکیور در وزن 65 کیلوگرم و یک مدال برنز امیرحسین کاووسی در وزن 74 کیلوگرم و با کسب 201 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تیم ایران تیم های ژاپن و هند به ترتیب با 149 و 129 امتیاز دوم و سوم شدند.

اعضای تیم ملی کشتی آزاد جوانان پس از حضور در این مسابقات، ساعت 30 دقیقه بامداد امروز (سه شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی قرار گرفتند..

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تایلند تیم ملی کشتی آزاد کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در مسابقات بین المللی کشتی که به میزبانی کشور روسیه انجام شد، دانش آموزان آموزشگاه دارالعلم ناحیه ۷ مشهد موفق به کسب عناوین برتر شدند.

در این دوره از رقابت‌ها که به دعوت باشگاه جی بی ال روسیه در شهر مسکو با حضور ۳۰۰ ورزشکار برگزار شد، «سعید حسنی» مدال طلای وزن ۴۸ کیلوگرم، «امیر عبدالله زاده» مدال نقره وزن ۶۸ کیلوگرم و «محمد جواد محمدپور» مدال برنز وزن ۴۴ کیلوگرم را کسب کردند.

 

دیگر خبرها

  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • رستمی به نقره بسنده کرد
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • بازگشت تیم ملی کشتی آزاد با جام قهرمانی
  • دادمرز به مدال نقره بسنده کرد
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد