Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@22:56:29 GMT

برای دریافت لاستیک دولتی در صف نمانید !

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۹۷۴۸

برای دریافت لاستیک دولتی در صف نمانید !

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  محمدرضا تقی گنجی اظهار کرد: تولیدکنندگان ماهی یک بار لاستیک را به قیمت دولتی به نمایندگی‌ها در سطح کشور عرضه می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه عرضه لاستیک دولتی متناسب با جمعیت هر شهرستان صورت می‌گیرد، گفت: عرضه لاستیک دولتی همچنان ادامه دارد، اما با توجه به اینکه لاستیک دولتی با استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی تولید شده که تفاوت قیمت زیادی با نرخ ارز در بازار آزاد دارد، برخی از تجار و مغازه‌داران طمع می‌کنند و لاستیک‌ها را نگه می‌دارند تا با نرخ آزاد عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که به گفته رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر کشور، نمایندگی‌ها باید لاستیکی را که به قیمت دولتی از تولیدکنندگان دریافت کردند با ۱۰ تا ۱۵ درصد سود در بازار عرضه کنند و دوباره از واحدهای تولیدی محموله جدیدی دریافت کنند.

 

گنجی با اشاره به لزوم نظارت نهادهای نظارتی بر عرضه لاستیک دولتی، تصریح کرد: اگر لاستیک دولتی در نمایندگی وجود داشته باشد، باید به محض مراجعه خریدار آن را تحویل دهد و بحث ثبت‌نام و انتظار برای دریافت لاستیک دولتی در ماه‌های بعد اصلاً مطرح نیست.

 

وی با اشاره به احتمال عمده‌فروشی لاستیک دولتی از سوی نمایندگی‌ها، اظهار کرد: اگر فروشندگان لاستیک دولتی با انصاف باشند، به جای عمده‌فروشی آن را به صورت دو حلقه‌ای به مردم عرضه می‌کنند.رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر کشور همچنین خاطرنشان کرد که در مواردی ممکن است لاستیک دولتی در یک نمایندگی تمام شده باشد و منتظر دریافت محموله بعدی باشد، اما اگر این کالا در نمایندگی موجود باشد باید به مشتریان عرضه شود.

 

اخیراً گزارش‌هایی رسیده بود که طبق آن‌ها برخی از متقاضیان لاستیک دولتی به نمایندگی‌ها مراجعه کرده بودند، اما برخی نمایندگی به آن‌ها گفته بود که چهار ماه بعد برای ثبت‌نام مراجعه کنند تا بتوانند ۹ ماه بعد لاستیک دولتی دریافت کنند.

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تولیدکنندگان تایر لاستیک اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی شهرستان به همراه کارشناس اداره تعزیرات در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک‌های خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از شهرک‌های شهرستان، موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع در محل حضور و در بررسی‌های صورت‌گرفته ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش لاستیک‌های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

کد خبر 6081818

دیگر خبرها

  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • قیمت‌ لاستیک بر اساس وزن تعیین نمی‌شود
  • نمایندگی پارک علم و فناوری قزوین در کشور بلاروس تاسیس می‌شود
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات