Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سیدیوسف مولایی در مراسم جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان فردیس ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) به تبیین تفکر بسیجی و نقش اثرگذار آن بر خنثی سازی تفکرات و توطئه های دشمنان اسلام در داخل و خارج از ایران، علیه کشورهای منطقه پرداخت و افزود: بسیج قدرت حرکت آفرین و نسخه شفا بخشی است که در هر مکان و زمانی به کار گرفته شود، موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشکیل بسیج مردمی و نیروهای مقاومت در سوریه و عراق را دلیل پایداری و جلوگیری از فروپاشی این کشورها دانست و بر لزوم درک جایگاه و مسئولیت بسیج در صیانت از کشور تاکید کرد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به توان دفاعی و موشکی کشور ، گفت: متلاشی شدن گران ترین و بهترین پهباد دشمن و عملکرد موشک های نقطه زن، نتیجه تفکر بسیجی و عمل جهادی بسیجی است. در حالیکه دشمن از همه توانش برای ضربه زدن و نابودی ما استفاده می کند؛ تفکر بسیجی و عمل جهادی مهمترین راه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

وی در جمع بسیجیان با بیان اینکه باید درک کنیم که درمعرکه و جنگ قرار داریم، افزود: با توجه به اقدامات همه جانبه دشمن و جنگ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره، درک مسئولیت بسیج، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال در استان البرز با توجه به وجود قومیت های مختلف، دشمن برای واگرایی اجتماعی و تحریک قومیت های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی تلاش می کند.

سردار مولایی به حضور بسیجیان در همه صحنه های سیاسی، اجتماعی، درک موقعیت و مسئولیت آنها در شرایط کنونی جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: بسیج برای شرایط و موقعیت های مختلف جامعه، طرح های ویژه ای از جمله طرح اعتلا، شهید رهنمون، کرامت ۱ و غیره را دارد و نباید در هیچ شرایطی صحنه را خالی کند. طرح اعتلا خدمت رسانی اجتماعی است که با درک صحیح از جایگاه بسیج، باید در اولویت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: بسیجی باید با درک درست از ماموریت و مسئولیتش، همچون مالک اشتر سربازی تمام عیار، ایثارگر، بابصیرت، شجاع و حرف شنو از رهبرش باشد و علیرغم همه شماتت ها، در راه صیانت از انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه بسیج یک تفکر ارزشمند و قابل ارائه برای همه در هر زمان و مکانی است، افزود: باید حواسمان باشد به موضوعات اضافی، به قدرت، جناح و به خودمان مشغول نشویم. تلاش دشمن برای مشغول کردن ما به موضوعات حاشیه ای و ایجاد شکاف در جامعه است.

وی بر ضرورت ایجاد وحدت و همدلی در جامعه تاکید کرد و گفت: تفرقه و نفاق، بنیان کن است. باید با ایجاد وحدت در جامعه از نفوذ تفرقه و به نتیجه رسیدن توطئه های دشمنان در هر حوزه ای، جلوگیری کنیم.‌

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع مدیران رسانه‌های استان قزوین اظهار کرد: هرکسی در طول انقلاب اسلامی برای انقلاب در کنار امام خمینی (ره) بوده و او را یاری کرد پاسدار است.

وی افزود: مردم در ابتدای انقلاب همه دارایی خود را در کف دست گرفته بودند و در صحنه حضور داشتند و در این بین تعدادی از جوانان مکتبی و مسجدی برای حفاظت و صیانت از مردم، دارایی و زندگی این مردم به میدان آمدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: امام (ره) به این جزیره‌های ناپیوسته یک قدرت پیوسته داد و همه را در قالب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازماندهی داد و از همینجا هسته اولیه سپاه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه سپاه با نیاز مردم و انقلاب شکل گرفت و هرکجا انقلاب و ملت به آن نیاز داشتند سپاه در کنار آنها قرار گرفت، تاکید کرد: سپاه یک سازمان نظامی صرف نبود اما رسالت او برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب و دین خدا بود.

رفیعی اضافه کرد: در آن برهه دستاورد انقلاب استقلال جغرافیایی ایران بود و این استقلال بر اساس وظیفه قانونی محوله در کنار ارتش ایستاد.

وی بیان کرد: بعد از جنگ تمامی ارتش‌های دنیا به پادگان‌های نظامی باز می‌گردند تا ساختار و سازمان خود را بازیابی و تقویت کنند اما سپاه با همه تجربه‌های خود برای سازندگی کشور دوباره در کنار مردم قرار گرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) ادامه داد: در همه حوادثی که در این کشور به وجود آمد سپاه خود را در دل بحران قرار داد و اولین وارد شده و آخرین خارج شد.

وی ادامه داد: با دفاع مقدس دشمن را پشیمان کرده و او را از کشور بیرون کردید و بعد از جنگ آسوده نشدید و اجازه ندادید دشمن در دور دست‌ها نیز به این کشور طمع داشته باشد.

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هدفی جز تحقیر و شکست آمریکا نداریم و دیگران را نیز در تراز دشمنی با ملت ایران نمی‌بینیم.

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن اتفاق افتاد، بیان کرد: در این نبرد سپاه و ملت ایران سه قدرت خود را به رخ دنیا کشید.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) تاکید کرد: در این ماجرا وعده الهی محقق شد و این عملیات خارج از تصور همگان از دوست تا امریکایی های دشمن بود و این خارج از تصور بودن به معنای جلوه قدرت الهی است.

وی با بیان اینکه قدرت دوم ما در تصمیم، اراده و تدبیر به اراده ولی فقیه و فرمانده کل قوا بود، اضافه کرد: قدرتی که به رخ عالم کشیده شد قدرت تدبیر مقام معظم رهبری بود.

رفیعی ادامه داد: سومین قدرت ما در این عملیات صدق شهدای کنسولگری ما بود و تمام این عوامل ما را به قدرتی غیرقابل پیش بینی در دنیا تبدیل کرد.

وی در پایان گفت: اسرائیلی که به دروغ خود را چهارمین ارتش دنیا می‌دانست برای دفاع از خود در برابر ملت ایران کشورهای غربی را فراخوان کرد.

کد خبر 6084884

دیگر خبرها

  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • حرکت دیدنی بوکایو ساکا مقابل وولورهمپتون / فیلم
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است