Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@06:51:53 GMT

فرمانده جدید پلیس راه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۹۸۰۸

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین اشتری طی حکمی سردار "سید تیمور حسینی" را که پیش از این ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ را نیز در کارنامه داشت به عنوان فرمانده جدید پلیس راه منصوب کرد.

سردار محمدحسین حمیدی نیز که پیش از این فرماندهی پلیس‌راه را برعهده داشت با حکم سردار اشتری به عنوان معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای در عرض دو هفته

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در تازه‌ترین اظهار نظر خود درخصوص حوادث رانندگی روزهای ابتدایی سال جدید گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه تا ۸ فروردین ماه ۳۵۳ میلیون و ۷۴۴ هزار تردد ثبت شده است، گفت: ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر در تصادفات جاده‌ای مصدوم شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: سفر‌های نوروزی مسافران امسال تغییر الگو داده است و مسافران ترجیح می‌دهند به جای سفر در روز و روشنایی و در غروب و شب و هنگام تاریکی به سفر بروند.

سردار حسینی تاکید کرد: البته نظر پلیس بر این است که مسافران از سفر در تاریکی و هنگامی که دید کافی برای رانندگی وجود ندارد اجتناب کنند.

وی با اشاره به طرح برخورد با رانندگان متخلف در سفر‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: ۴۰ هزار وسیله نقلیه در این طرح توقیف شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت افزایش ۵ برابری جریمه‌های رانندگی
  • مبلغ برخی جریمه‌های رانندگی تا ۵ برابر افزایش یافته است
  • توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز
  • لزوم فرهنگ‌سازی قوانین راهنمایی و رانندگی برای کاهش وقایع ناگوار ترافیکی
  • جزییات تازه درباره مصوبه افزایش جریمه‌هایی راهنمایی و رانندگی؛ افزایش ۵ برابری برخی جرایم!
  • افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی
  • فوت ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای در عرض دو هفته
  • قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست
  • کاهش ۳۷ درصدی جرایم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • کاهش ۳۷ درصدی جرائم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس