Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تنگستان با تاکید بر حل مشکلات آبرسانی روستاهای ساحلی گفت:پروژه آب‌‌شیرین کن ۷۵۰۰ مترمکعبی نوار ساحلی دلوار تنگستان فعال شده که با بهره‌برداری از آن مشکل تامین آب آشامیدنی این شهر و روستاهای ساحلی تنگستان برطرف می‌شود. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح امروز در نشست با دهیاران بخش  ساحلی دلوار و خانواده‌های آنها ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی دهیاران ، به نقش و جایگاه مهم دهیار به‌عنوان مدیر ارشد روستا اشاره کرد و اظهار داشت: دهیاران به‌عنوان منتخبان غیرمستقیم مردم، مجری تصمیمات شورا و مدیریت کلان شهرستان می‌باشند و بازوان اجرایی بخشدار و پیشانی ارائه خدمت در روستاها به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنگستان بر نقش و اهمیت دهیاری در رشد، توسعه پایدار و افزایش سطح رفاه روستاییان تاکید کرد و افزود: ما باید به دنبال باز کردن گره‌های زندگی مردم باشیم و به هر طریقی که می‌توانیم، رضایت مردم را جلب کنیم ، دهیاری‌ها نیز به سبب ارتباط مستقیم با روستاییان از تمام مسائل و مشکلات حوزه کاری خود آگاه هستند و می‌توانند بهترین برنامه ریزی را در این زمینه انجام دهند.

وی به اهمیت توسعه روستایی در دولت اشاره کرد و گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها نشان دهنده اهمیت توسعه روستایی و ایجاد امکانات مورد نیاز برای روستائیان است و دولت تدبیر و امید یک نگاه ویژه به روستاها دارد و معتقد است توسعه روستاها زیربنای توسعه ملی است.

رفیعی‌پور با اشاره به مشکلات بحران آب و راه‌های ارتباطی در بخش ساحلی دلوار  تنگستان افزود: پروژه آب‌‌شیرین کن 7500 مترمکعبی دلوار فعال شده که با بهره‌برداری از آن مشکل تامین آب آشامیدنی این شهر و روستاهای ساحلی تنگستان برطرف می‌شود.

فرماندار تنگستان سد خاییز را یکی از پروژه‌های مهم تنگستان دانست و خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه مهم ضمن تامین آب اراضی کشاورزی به ویژه نخلستان‌های اهرم زمینه ایجاد اشتغال روستایی بیش از پیش فراهم می‌کند.

وی، محور ساحلی تنگستان را پرخطر دانست و با بیان اینکه سال قبل 54 نفردر این محور کشته شدند افزود: تکمیل بزرگراه تنگستان به دیر در نوار ساحلی امری مهم و ضروری است که در این راستا راهکارهای لازم برای تسریع این پروژه تدوین شده است.

رفیعی‌پور با تاکید بر توجه به اشتغال روستایی بیان کرد: سال قبل 27 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی تخصیص یافت که نقش تاثیرگذاری در اجرای طرح‌های تولیدی و اقتصادی داشت.

رفیعی‌پور، تنگستان را نماد مبارزه با استعمار داست و تاکید کرد: تنگستان دارای 3 شهر و 124 روستا است که 70 درصد جمعیت تنگستان در روستاها سکونت دارند.

بوشهر|230 میلیارد ریال برای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی تنگستان پرداخت شد بوشهر| 84 میلیارد ریال برای اجرای طرح راهسازی تنگستان تخصیص یافت بوشهر|250 میلیارد ریال برای تکمیل بنادر صیادی تنگستان به تصویب رسید

وی  با تاکید بر تحقق مطالبات مردم تنگستان در حوزه آب آشامیدنی و محور مواصلاتی اظهار امیدواری کرد: با اجرا و بهره برداری از آب شیرین کن دلوار و تکمیل پروژه اتوبان بوشهر، دلوار،  دیر از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور شاهد رفع مشکلات اساسی مردم بخش دلوار باشیم.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروهی که توسط اینتل، آرم، گوگل، کوالکام، سامسونگ و سایر شرکت‌های فناوری تشکیل شده، درحال توسعه یک نرم‌افزار متن‌باز است که از محدودشدن توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی به فناوری اختصاصی انویدیا جلوگیری می‌کند و نرم‌افزار آن‌ها می‌تواند روی هر ماشین یا تراشه‌ای اجرا شود.

این گروه با نام The Unified Acceleration Foundation یا UXL، به رویترز گفته است که جزئیات فنی این پروژه تا نیمه دوم سال جاری میلادی به بلوغ می‌رسد؛ هرچند تاریخ دقیق انتشار این پروژه اعلام نشده است. درحال‌حاضر این پروژه شامل استاندارد آزاد OneAPI می‌شود که توسط اینتل توسعه یافته است تا الزاماتی مانند زبان‌های برنامه‌نویسی خاص، کد بیس‌ها و سایر ابزارهایی که توسعه‌دهندگان را مجبور به استفاده از پلتفرم خاصی مانند انویدیا کودا می‌کند، از بین ببرد.

انویدیا اولین کمپانی تراشه‌ساز دنیاست که ارزشی بیش از ۲ تریلیون دلار دارد. این شرکت پس از تمرکز روی سخت‌افزارهای مخصوص توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مانند H100، با افزایش چشمگیر ارزش بازار خود روبه‌رو شد. این تراشه‌ها که توسعه‌دهندگان را مجبور به استفاده از معماری CUDA انویدیا می‌کند، عملکردی فراتر از تمام تراشه‌های این حوزه دارند. بااین‌حال، افزایش تقاضا باعث شده است که شرکت‌ها به گزینه‌های جایگزین فکر کنند.

با وجود اینکه UXL‌ می‌گوید در ابتدا می‌خواهد گزینه‌های مختلف برای توسعه اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد، درنهایت از سخت‌افزار و کد انویدیا هم پشتیبانی خواهد کرد. UXL برای رسیدن به هدفش، از شرکت‌های تراشه‌ساز و محاسبات ابری مانند مایکروسافت و آمازون کمک می‌خواهد تا اجرای نرم‌افزار آن‌ها روی هر تراشه یا سخت‌افزاری تضمین شود.

مایکروسافت که عضو UXL نیست، ظاهراً از سال گذشته میلادی درحال همکاری با AMD است تا تراشه‌های هوش مصنوعی جایگزین توسعه دهد و انحصار انویدیا در بازار را به چالش بکشد.

تمام شواهد نشان می‌دهند که شرکت‌های فناوری می‌خواهند حکمرانی انویدیا در بازار را به چالش بکشند؛ اگرچه شاید در این مسیر شکست بخورند.

منبع: reuters

227323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888573

دیگر خبرها

  • توقف مهمترین پروژه برق آبی در حال توسعه پاکستان پس از ترور مهندسان چینی
  • آبگیری ۳۸۱ میلیون‌مترمکعبی آب در سد کهیر
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!
  • ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی آغاز شد
  • آغاز ساخت ۷۵۰۰ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا ۱۴۰۶
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۶
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد