Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 3 MB

256 256

کد خبر 1280138.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نوید محمدزاده پریناز ایزدیار ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا تیم ملی فوتبال ایران اتحادیه اروپایی خودرو کارگردانان سینمای ایران سازمان صدا و سیما فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب پس از یک هفته سخت و پر از ناکامی با شکست ۲-۰ ولورهمپتون به‌صورت موقت به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

آنها هفته گذشته مقابل استون ویلا با دو گل متحمل شکست خانگی شدند و صدرنشینی را از دست دادند. در دیدار بعدی هم در ورزشگاه آلیانز آرنا مغلوب بایرن مونیخ شدند و از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند.

پیروزی امشب می‌تواند استارت بردهای پیاپی در دیدارهای پایانی فصل و حتی کسب قهرمانی باشد. اودگارد پس از پایان بازی در مورد این برد ارزشمند صحبت کرد.

او گفت: «پس از یک هفته سخت، عالی است که در صدر لیگ قرار بگیریم، می‌توانم بگویم بهترین چیزی است که می‌توانستیم به‌دست بیاوریم. اینجا جایی است که می‌خواهیم باشیم. ما باید اکنون به جنگیدن ادامه دهیم، هر روز تلاش کنیم، باید باور داشته باشیم و به دنبال قهرمانی برویم.

فکر نمی‌کنم بازی امشب بهترین عملکرد ما باشد، اما امروز همه چیز فقط در مورد سه امتیاز بود و ما این کار را انجام دادیم. سه امتیاز تنها چیز مهم امشب بود.»

دیگر خبرها

  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • هرآنچه لازم است درباره «تاب آوری» بدانیم
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • هرآنچه درباره پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک باید بدانید
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است
  • استقلال نکونام لایق قهرمانی است
  • میداوودی: استقلال نکونام لایق قهرمانی است