Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@16:44:46 GMT

جدایی رضاییان از الشحانیه؛مقصد ایران است؟

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۰۰۳۴

جدایی رضاییان از الشحانیه؛مقصد ایران است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛الشحانیه در این فصل شعار استقرار و ثبات را داده و به همین خاطر کادرفنی و 3 لژیونر از 4 لژیونرش را حفظ کرده است. 3 لژیونری که در الشحانیه ماندنی شدند عبارتند از: کیسی آمانگو، آلوارو میخا و سولاقا هستند.

رامین رضاییان نیم فصل دوم  به این تیم قطری ملحق شد و بازی های خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت ولی این نشریه قطری نام رضاییان را در لیست لژیونرهای ماندنی الشحانیه نیاورد! از زمانی که برانکو از پرسپولیس جدا شده زمزمه بازگشت بازیکنان مغضوب یکی یکی به گوش می رسد و رامین هم یکی از این بازیکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا مقصد او در صورت جدایی از الشحانیه ایران و پرسپولیس خواهد بود؟

251 251

کد خبر 1280143

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رامین رضاییان باشگاه پرسپولیس لیگ برتر هجدهم فوتبال آسیا ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا تیم ملی فوتبال ایران اتحادیه اروپایی خودرو کارگردانان سینمای ایران سازمان صدا و سیما فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز های شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو

شرکت هوایی انگلیسی غروب دوشنبه از لغو پروازهای خود به مبدا تل‌آویو و بلعکس خبر داد.

به گزارش فارس، شرکت هواپیمایی انگلیسی «ایزی جت» غروب دوشنبه به وقت تهران اعلام کرد که پروازهای خود به مقد تل‌آویو و بلعکس را تا 21 آوریل (یکم اردیبهشت) به دلیل نگرانی‌های ایمنی پس از حمله ایران پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل متوقف می‌کند.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ایمنی و امنیت مسافران و خدمه بالاترین اولویت ایزی جت است.»

ایران روز یکشنبه در پاسخ به حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان کنسولی خود در «دمشق» که به شهادت شماری از شهروندان ایرانی منجر شد، اهدافی در اسرائیل مورد حمله قرار داد.

شماری دیگر از شرکت های هواپیمایی بین‌المللی از جمله ایر کانادا، دلتا، ایبریا و لوفت هانزا نیز پروازهای خود به تل آویو را در روزهای یکشنبه و دوشنبه به حالت تعلیق درآوردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • لغو پرواز های شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏