Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا علیزاده  با بیان اینکه طرح تالار مرکزی کرمان یک پروژه ملی است، مساحت آن را حدود ۱۴ هزار مترمربع عنوان کرد و اظهار داشت: در سالجاری از ۴۵ میلیارد تومان نیاز تکمیلی پروژه ۲۶ میلیارد اختصاص یافته است که امیدوارم بزودی شاهد تکمیل و بهره برداری آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بیان کرد: تالار مرکزی شهر کرمان یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های فرهنگی کشور است که در سه طبقه احداث شده و دارای سه سالن همایش و نمایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: گالری‌های مختلف، کتابخانه، رستوران و کافی شاپ و غیره از دیگر قسمت‌های این طرح بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود.

براساس این گزارش، استاندار کرمان روز گذشته در جریان بازدید از این پروژه ملی گفت: با بهره برداری از طرح‌های در دست اجرای حوزه فرهنگی استان کرمان از جمله تالار مرکزی شهر کرمان سرانه فرهنگی این استان بهبود خواهد یافت.

محمد جواد فدایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دست اندرکاران طرح تالار مرکزی شهر کرمان برای کمک به پیشرفت کار و ادامه سریع‌تر مراحل تکمیلی قدر دانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم این پروژه که نیاز شهر فرهنگ و ادب کرمان است طبق برنامه به بهره برداری برسد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

تالار مرکزی کرمان به زودی افتتاح می شود

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از هواشناسی کرمان اعلام کرد، طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (پنجشنبه) و فردا جمعه ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در بیشتر مناطق استان کرمان ادامه خواهد داشت.

 بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود وبا توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در  این مناطق محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود