Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@14:40:29 GMT

بهروز نعمتی: خیالتان راحت نمی‌مانم!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۰۱۳۷

بهروز نعمتی: خیالتان راحت نمی‌مانم!

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: پس از آنکه وزیر ورزش به من اعلام کرد مشکل علیرضا دبیر برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی حل شده، این موضوع را اعلام کردیم.

به گزارش مشرق، بهروز نعمتی درباره اعلام خبر تایید صلاحیت علیرضا دبیر از سوی فدراسیون کشتی، اظهار کرد: وزیر ورزش به بنده اعلام کرد مشکل دبیر برای حضور در انتخابات حل شده و ما نیز پس از اعلام وزیر، خبر آن را بر روی سایت فدراسیون قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فدراسیون کشتی درباره برخی خبرها مبنی بر اینکه این کاندیدای فدراسیون کشتی مورد تایید نهادهای نظارتی قرار نگرفته است، گفت: درباره این موضوع اطلاعی ندارم اما وزیر ورزش اعلام کرد وی دیگر مشکلی برای حضور در انتخابات ندارد.

بیشتر بخوانید:

علیرضا دبیر مجوز حضور در انتخابات کشتی را گرفت

وی درباره تعیین تکلیف عباس جدیدی و امیر رضا خادم برای حضور در انتخابات نیز خاطرنشان کرد: این موضوع در دست نهادهای نظارتی است و ما اطلاعی از آن نداریم. ممکن است باز هم افراد دیگری تا زمان برگزاری انتخابات تایید شوند یا شاید هم نشوند. ما واقعاً نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد.

نعمتی در ادامه با تاکید بر اینکه کاملاً برای برگزاری انتخابات صبح فردا (چهارشنبه) آماده هستیم، گفت: خیالتان راحت باشد من از ۲۶ تیر ماه به بعد در فدراسیون کشتی نمی‌مانم و امیدوارم با رای اعضای مجمع فرد اصلح سکان فدراسیون کشتی را در دست بگیرد. اولین کسی که به فرد منتخب تبریک بگوید من خواهم بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیشنهاد به حضور در کشتی ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: به هر حال من چندین سال عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی بوده‌ام، اگر از من بخواهند می‌مانم اما از خدا می خواهم که این درخواست را از من نداشته باشند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون فدراسیون کشتی علیرضا دبیر انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درستکار: خدمات دبیر به کشتی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است / بردن تیلور دور از دسترس نیست

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: اگر حسن بتواند با روح و روان تیلور بازی کند و تاکتیک‌ها را اجرا کند بردن تیلور دور از دسترس نخواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران که عنوان برترین مربی سال کشتی آسیا را برای دومین سال پیاپی کسب کرده است در این باره گفت: نزدیک المپیک است و دوست ندارم کشتی درگیر حواشی شود، من قطره‌ای هستم در کشتی ایران و کشتی راه خودش را بدون من هم خواهد رفت چه بسا بهتر، در اتحادیه جهانی و کنفدراسیون آسیا ما علاوه بر اینکه کرسی‌ای نداریم، نفوذی هم نداریم، خداراشکر عملکردمان به طوری بوده که این اتفاق رقم خورده است و این عنوان باعث بالا رفتن پرچم ایران می‌شود.

 

وی درباره کارنامه خود در دوران سرمربیگری گفت: ۱۸ مدال کسب کردیم که ۶ مدال طلا بوده است و یک نتیجه تاریخی برای کشتی کشورمان بوده است و تنها من نبوده بلکه مربیان سازنده کشتی‌گیران در استان‌ها و خانواده‌های ورزشکاران که حامی آن‌ها بودند هم نقش بسزایی داشتند.

 

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در خصوص رابطه‌اش با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: من دیگر سرمربی تیم ملی ایران نیستم اما احساسی در وجودم نسبت به بچه‌ها هست که احساس پدرپسری است و این حس را نه می‌توانم خودم از دست بدهم و نه کسی می‌تواند از من بگیرد. علیرضا دبیر طی ۵ سال گذشته به فدراسیون کشتی ایران خدماتی داده است که در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است. 

 

درستکار درباره رقابت یزدانی و تیلور اظهار کرد: اگر حسن بتواند با روح و روان تیلور بازی کند و تاکتیک‌ها را اجرا کند بردن تیلور دور از دسترس نخواهد بود البته به شرطی که تیلور بتواند جواز حضور در المپیک را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج
  • درستکار: خدمات دبیر به کشتی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است / بردن تیلور دور از دسترس نیست