Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از شاتا، رضا رحمانی با تأکید بر این مطلب، افزود: توجه به تعمیق و توسعه ساخت داخل محور اول برنامه های تدوین شده وزارت صنعت، معدن و تجارت برای امسال است که این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای معرفی توانمندی‌ها و نیازها در این حوزه است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ایشان همواره در سال‌های اخیر بر مساله تولید، ساخت داخل و حمایت از کالای ایرانی تأکید داشتند و امسال را نیز سال رونق تولید اعلام کردند که وزارت صمت نیز در همین راستا حفظ وضعیت تولید و اشتغال موجود و گام برداشتن در جهت رونق آن را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزاری این نمایشگاه را اقدامی در راستای رونق تولید دانست و گفت: در این نمایشگاه نیازهای مختلف در زمینه قطعات و ملزومات اعلام می شود و شرکت‌های توانمندی که می توانند این نیازها را داخلی سازی کنند، اعلام آمادگی می‌کنند.
رحمانی نمایشگاه را مجالی برای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها توصیف کرد و گفت: جوانان متخصص ایرانی با تکیه بر فناوری‌های نوین، پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار قابل توجهی دارند که این نمایشگاه میدان لازم برای عرضه این توانمندی‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می دهد.
گفتنی است، نخستین نمایشگاه ساخت داخل با هدف معرفی و شناسایی نیازهای صنایع کشور در زمینه خودرو و قطعات آن، صنایع معدنی، لوازم خانگی، صنایع دریایی، نفت، گاز و پتروشیمی و مخابرات 27 تا ۳۰تیرماه در تهران برگزار می شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی‌زاده صبح چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت روز ارتش که در مجموعه صدف بجنورد برگزار شد، گفت: بدون شک ولایت پذیری، اخلاص و تعهد انقلابی از عوامل اقتدار، صلابت و پیشرفت‌های روزافزون نیروهای مسلح کشور به شمار می‌رود و در این میان برادران ارتشی ما ثابت کردند که همواره و در همه احوال نسبت به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معتقد و متعهد هستند و تا پای جان در دفاع از این مرز و بوم ایستادگی خواهند کرد.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بیش از ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی از تلاش‌های کلیه نیروهای مسلح کشور در راستای حفظ امنیت و حراست از کیان این مرز و بوم قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ۸ سال دفاع مقدس بهترین میدان جهت تعریف توانمندی‌ها و در عین حال رشادت‌های ارتشیان جان بر کف ما بود که عاشقانه پا در میدان نبرد گذاشتند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور عزیز ما به دست دشمن بیافتد.

حجت الاسلام براتی‌زاده ضمن مقایسه‌ی توانمندی‌ها، اقتدار و پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری نیروهای مسلح در ابعاد مختلف دفاعی با دیگر حوزه‌ها، مهمترین عامل موفقیت در این بخش‌ها را حرکت این دلاوران در امتداد ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه ولایت پذیری و اطاعت کامل از ولایت مطلقه فقیه و رهبری بیان کرد.

کد خبر 6080759

دیگر خبرها

  • ۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران