Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه ماهواره‌ها و فضای مجازی فرصت را برای تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس فراهم کرده است، گفت: بانوان اجازه ندهند واقعیت دفاع مقدس توسط معاندین تحریف و به حاشیه رانده شود. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی،  سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباس‌قلیزاده با اشاره به تاثیر فرهنگ عاشورایی در تجلی و پایداری انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حفظ عنوان عاشورا مدیون مجاهدت‌های بی‌بدیل حضرت زینب (س) است؛ چرا که ایشان با بازگویی حقایق و بی‌آبرو کردن دشمنان اسلام، حرمت ائمه (ع) را حفظ و روحیه ایثار و شهادت را ترویج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی برای پیشرفت و حفظ روحیه ایثار همچنان به روحیه‌ی زینبی نیاز دارد، خواستار فعالیت روزافزون همسران، خواهران و دختران شهدا در حوزه‌های فرهنگی شد.

97 درصد از اعتبارات باغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی تخصیص یافتباغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی تا شهریورماه تکمیل شودافزایش 80 درصدی بازدیدکنندگان خارجی موزه دفاع مقدسسرلشکر باقری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی بازدید کرد+عکس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه از خواهران، دختران و همسران شهدا انتظار امر به معروف و نهی از منکر داریم، تصریح کرد: باید روحیه مطالبه‌گری از مسئولان را ترویج داد و این با نقش فعال خانواده شهدا در مساجد، حسینیه‌ها، دانشگاه‌ها و حتی مدارس میسر می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه ماهواره‌ها و فضای مجازی فرصت را برای تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس فراهم کرده ‌و دشمنان نظام اسلامی با انتشار شایعات و جهت‌دهی به مطالب درصدد قرار دادن نسل جوان مقابل دفاع مقدس هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اعلام اینکه بانوان در صف اول مقابله با تهدیدات فرهنگی و آگاه‌سازی جوانان از توطئه‌های دشمنان قرار دارند، خاطرنشان کرد: خواهران باید با تاسی از روحیه حضرت زینب (س) در بصیرت‌افزایی سهیم باشند و اجازه ندهند واقعیت دفاع مقدس توسط معاندین تحریف و به حاشیه رانده شود.

وی در خاتمه متذکر شد: تکلیف سنگینی برای حراست از امانت اسلام بر گردن داریم و باتوجه به فعالیت پرشور خواهران در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی، از آنان انتظار داریم برای حراست از آرمان‌های شهدا نیز تلاش دوچندانی کنند.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد

دریافت 5 MB کد خبر 6082258

دیگر خبرها

  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی