Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان البرز از واگذاری ۹۲ از مراکز بهزیستی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: اشتغالزایی از محورهای برنامه ریزی سازمان بهزیستی است که در این خصوص ۳۸ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اسدالله حیدری» طی نشست خبری که امروز (سه شنبه ۲۵ تیر) در اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد با تبریک دهه کرامت و هفته پزشکی، گفت: اصحاب رسانه ابتدا آگاه می شوند و بعد قلم می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما صدای رسای فراموش شدگان هستید و همین رسالت است، که کمک می کند و باعث احقاق حقوق کمک به جامعه هدف بهزیستی است . 

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان این مطلب که بهزیستی متولی سلامت اجتماعی است، افزود: بیش از ۹۲ درصد از مراکز بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است که این مطلب در جریان ایجاد اشتغالزایی است.

 

وی با بیان این مطلب که شعار بهزیستن در گام دوم مبنی بر ایجاد سلامت اجتماعی است، بیان کرد: شفافیت را در بطن شعار بهزیستی باید به کار برد که در این خصوص بحث توانمند سازی و اشتغال یکی از توانمند سازی ها است که در همین خصوص به جرأت می توان گفت که در سال گذشته 119 درصد توسعه داشته ایم. 

 

حیدری با اشاره به این مطلب که تمامی مشاغل پایدار نیست اما درصدی از آن پایدار است، مطرح کرد: هفته بهزیستی  با تکریم شهدا آغاز شد و در روز دوم مانور اجتماعی برای ۵۰ هزار نفر از شهروندان استان البرز در قالب اورژانس اجتماعی برپا شد.

 

وی با در نظر گرفتن اهمیت آموزش رشد اجتماعی برای نوجوانان، خاطرنشان کرد: بخشی از عملکرد بهزیستی آموزش است که متولیان این امر بیشترین آموزش لازم را می بینند. 

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز از دائر بودن 120 مهد کودک که پذیرش 15هزار نفر کودک دارد خبر داد و گفت: در این خصوص برنامه ریزی هایی در حال انجام است که باید در این خصوص بیشترین توجه و تکامل را داشته باشیم .

 

حیدری با مهم خواندن مسأله حجاب و عفاف به عنوان یکی از آموزه های دینی، اظهار کرد: بررسی حجاب و عفاف به عنوان مقوله ای برای استحکام بخشیدن جامعه است یکی دیگر از برنامه ها بود که در این خصوص تدابیری در نظر گرفته شد.


مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به ساخت 56واحد مسکونی برای معلولین در ساوجلاغ عنوان کرد: در همین زمینه یک کمپ نیز در نظرآباد و یک مرکز برای بهبود یافتگان در ساوجبلاغ ساخته شد.

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت بیانیه گام دوم انقلاب امام رضا ع چهارمحال و بختیاری جشن های دهه کرامت ولادت امام رضا ع آذربایجان غربی مجلس معاون رئیس جمهور خدمت رسانی به مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره

در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند. - اخبار استانها -

 طاهره شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرج، با اشاره به اینکه کانون وکلا دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، اظهار داشت: در سال گذشته 120 وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از 3000 مددجوی البرزی ارائه کردند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال 1402 در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافته و به 450 مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.

شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضایی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند