Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هفتمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه زنجان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ارسال ۹۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: از مجموع آثار ارسال شده، ۵۲ اثر در بخش فیلم و ۴۵ اثر در بخش فیلمنامه است.

لیلا بیگلی افزود: هیأت انتخاب بخش فیلم هفتمین جشنواره استانی فیلم و فیلمنامه زنجان متشکل از پرویز رجبلو، حسن رضایی و اسماعیل کرمی؛ ۹ فیلم در بخش داستانی، ۶ فیلم در بخش مستند و ۸ پویانمایی را برای رقابت در بخش نهایی این جشنواره معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه زنجان را توسعه وگسترش فیلمسازی در استان زنجان برشمرد و افزود: اشاعه و ترویج ارزش‌های دینی، حمایت از کالای ایرانی، حقوق شهروندی، شهر و خانواده از جمله محورهای تعریف شده برای هفتمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه زنجان است.

بیگلی ادامه داد: برگزاری سه کارگاه تخصصی با موضوعات "نحوه حضور در جشنواره‌های ملی و بین المللی فیلم"، "ایده یابی و ایده پردازی" و "پردازش قصه و شخصیت و دیالوگ در فیلمنامه" در این جشنواره پیش بینی شده و حضور عموم علاقه مندان در این کارگاه‌ها آزاد است.

وی افزود: امروز / ‏سه‬ شنبه / ‏‬پس از برگزاری کارگاه تخصصی، نمایش فیلم ها از ساعت ۱۶ در سه سانس یک ساعته انجام می شود.

دبیر هفتمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه زنجان گفت: اکران فیلم ها، فردا / ‏چهارشنبه / ‏‬نیز از ۱۸ در ۲ سانس ادامه خواهد داشت و در روز سوم نیز آیین اختتامیه از ساعت ۱۸ در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

مصطفی محمدی شرق، زهره زمانی، محمود حسنی، جمال رحمتی و ساسان قجر داوران بخش فیلم هفتمین جشنواره فیلم کوتاه زنجان هستند.

بهمن ارک، امید شمس و نادره سادات سرکی نیز دواری بخش فیلمنامه این جشنواره را بر عهده دارند.

۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین فلاح خوش مشرب دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد.

فلاح خوش مشرب، گفت: این جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود و همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

فلاح ادامه داد: مسابقات امسال در رشته‌های حفظ جزء ۳۰ ویژه فرزندان، تفسیر، قرائت شامل ترتیل و صوت و لحن ویژه آقایان، مداحی و اذان ویژه آقایان و نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود.

فلاح اضافه کرد: همچنین مرحله مقدماتی این مسابقات تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد و ۵ تا ۹ اردیبهشت نیز مرحله نهایی از میان راه یافتگان به بخش نهایی بصورت حضوری برگزارمی شود. ۱۰ اردیبهشت هم برترین‌ها معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • آغاز بکار دبیرخانه شورای هنر معماری