Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اولگنار سولسشایر، سرمربی شیاطین سرخ نسبت به ماندن داوید دخه‌آ در اولدترافورد امیدوار است. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوید دخه‌آ که تابستان آینده قراردادش با منچستریونایتد به پایان می‌رسد، هنوز بر سر تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق نرسیده اما اکنون خبر می‌رسد که این دروازه‌بان اسپانیایی در آستانه امضای قرارداد بلند مدت جدیدی با دستمزد هفتگی 350 هزار پوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولگنار سولسشایر امروز (سه‌شنبه) با حضور در کنفرانس خبری پیش از تقابل دوستانه تیمش با لیدزیونایتد در شهر پرث استرالیا در خصوص وضعیت دروازه‌بان 28 ساله تیمش گفت: امیدوارم بتوانیم با دخه‌آ بر سر تمدید قرارداد به توافق برسیم. توافق در این زمینه و اعلامش هم بسته به نظر باشگاه و داوید دارد.

داوید دخه‌آ از زمان پیوستنش به شیاطین سرخ در سال 2011، تا کنون 362 بازی برای این تیم انجام داده و یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، سه قهرمانی در جام خیریه انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کرده است.

دخه‌آ در آستانه تمدید قرارداد با منچستریونایتد

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در پاسخ به این پرسش که «آیا لوکاکو خوشحال خواهد بود اگر در منچستریونایتد بماند؟»، اظهار داشت: اطمینان دارم وقتی لیگ شروع شود، تمامی بازیکنان با تمام توان برای منچستریونایتد بازی خواهند کرد. ما تیمی قدرتمند با بازیکنانی که می‌خواهند با تمام توان بازی کنند، خواهیم داشت.

سولسشایر همچنین درباره شایعات مطرح شده در خصوص چند بازیکن این تیم خاطرنشان کرد: شایعات همیشه وجود دارد و در مورد بازیکنان منچستریونایتد هم این موضوع صدق می‌کند. وقتی لیگ شروع شود به مانند یک تیم متحد کارمان را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط داوید د خیا منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داوید د خیا منچستریونایتد داوید د خیا منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم

15 سال از کامبک دیدنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام گذشت.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)