Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی ره در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از برگزاری برنامه دخترانه در پارک بانوان باهدف گفتمان سازی جریان انقلاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ راضیه مجاوری دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی ره در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: به مناسبت دهه کرامت برنامه‌ی جشن با عنوان دخترانه در پارک بانوان به همت کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی،سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این برنامه با استقبال کم‌نظیر بانوان روبرو شد افزود: در این برنامه تریبون آزاد با محوریت عفاف و حجاب باهدف گفتمان سازی و ایجاد فضایی جهت فکر آزاد انجام شد، که تعدادی از خانم‌ها نظرات خود را به‌صورت موافق و مخالف دراین‌باره اعلام نمودند، درنهایت کارشناس برنامه، سرلک صحبت‌هایی در رابطه با نکات عنوان‌شده، بیان فرمودند.

مجاوری در این خصوص ادامه داد: برگزاری مسابقه،مولودی‌خوانی،خوانندگی ،نمایش طنز، غرفه‌های کافه کتاب دخترانه، تغذیه،طب سنتی،مهدکودک مهدوی و استقبال از پرچم حرم امام رضا علیه‌السلام از دیگر برنامه‌های این جشن بودند.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی ره در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم این حرکت در راستای خردورزی در مبناها و ریشه‌ها با موضوع مسائل اجتماعی و فرهنگی استمرار داشته باشد، چراکه شعار آزاداندیشی جهت مهیا شدن زمینه‌ای برای حرکت عقول یک شعار مظلوم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است