Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ دکتر عبداله ثقفی گفت: دوره بازآموزی آموزش آشنایی با تجهیزات پزشکی با همکاری مدیریت تجهیزات پزشکی بیمارستان برای۳۰ نفر از کارکنان پرستاری بیمارستان  برگزار شد.

وی با اشاره به وظایف دفتر پرستاری بیمارستان مرکز پزشکی در مکه اظهار کرد: بر اساس اصول مدیریت و با تکیه بر رعایت منشور حقوق مددجو مبتنی بر فرآیند پرستاری و استانداردهای مراقبتی یکی از وظایف ما مشارکت و همکاری در برنامه‌ریزی‌های آموزشی کارکنان و پرستاران است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر پرستاری بیمارستان مرکز پزشکی در مکه افزود: مبنای خدمات درمانی و پرستاری در بیمارستان مکه مکرمه زائرمحور بوده و پرستاران این دوره‌های بازآموزی را در ادامه آموزش‌های ارائه شده در قالب دوره‌های ضمن‌خدمت سپری می‌کنند.

وی با اشاره به استفاده از خدمات ۷۲ کادر پرستاری خبره و مجرب در حج امسال گفت: این کادر پرستاری  باتجربه و متخصص در بیمارستان و ۵ درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه همکاری دارند و از این تعداد ۶۰ پرستار باتجربه و ۱۲ پرستار سال اولی با مهارت‌های علمی بالا هستند.

دکتر ثقفی افزود: برگزاری ۵ دوره بازآموزی آموزشی کادر پرستاری بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت  در دستور کار قرار گرفته است و تمامی کادر پرستاری و درمانی در آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهتر و شایسته به زائران هستند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان پرستار تجهیزات پزشکی حقوق هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان

 تعداد ۲۳ نفر از بانوان و آقایان کوراش باز استان قوانین جدید این رشته زیبا را بازآموزی کردند.

گفتنی است: داوران استان سیستان و بلوچستان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان با قضاوت‌های بی نقص، مورد تشویق انجمن و فدراسیون ووشو قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان