Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-16@17:00:24 GMT

استفاده از نام باله در ژیمناستیک ممنوع!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۰۶۲۷

طبق اعلام فدراسیون ژیمناستیک استفاده از نام باله و آموزش آن در سالن‌های ورزشی ژیمناستیک ممنوع شد.

به گزارش شریان نیوز، طبق حکم صادر شده از سوی درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک استفاده  از نام باله و آموزش آن در سالن های ورزشی ژیمناستیک ممنوع شده است.

هیچ باشگاه ورزشی نباید رشته ی باله را تحت عنوان ژیمناستیک استفاده کند، چرا که طبق شاخه بندی صورت گرفته، این رشته ورزشی شامل  هنری، آکروژیم و ریتمیک، ترامپولین، ایروبیک، پارکور و ژیمناستیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته ی باله زیر مجموعه ای از رشته ی حرکات موزون است که با ژیمناستیک هیچ ارتباطی ندارد. همچنین شاخه ی ژیمناستیک ریتمیک نیز با باله تفاوت دارد و نباید این دو را یکی دانست.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باتوجه به سیاست‌های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

طی جلسه‌ای که صبح امروز بین حسین پورمحمدی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رییس و اعضا هیئت سوارکاری شهرستان برگزار شدمقرر شد تا رشته بومی سوارکاری نیز در کنار سایر تیم‌های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است