Web Analytics Made Easy - Statcounter

عليرضا رحيمي در مورد سرانجام برجام گفت: برجام يک سند معتبر حقوقي است كه اولويت اول در اين سند، حفظ منافع كشور است. مادامي كه منافع ايران در اين توافقنامه حفظ شود در برجام خواهد ماند.

اين عضو هيات رئيسه مجلس در گفت‌وگو با عصرایران با بيان اينكه خروج از برجام در دستور كار جمهوري اسلامي ايران نبوده است اظهار داشت: همواره و در هر شرايطي حفظ منافع ملي براي ما اولويت بوده است، يعني برجام را با تراز منافع ملي مي سنجيم، قاعدتا خروج آمريكا برجام را با يک دست انداز سنگين مواجه كرد و بعد از خروج آمریکا هم مخالفان داخلي و هم مخالفان خارجي امثال سعودي ها و نتانياهو نگاهشان اين بوده است كه ايران از برجام خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون امید بيان كرد: خروج ايران از برجام قاعدتا يک تحول سنگيني هم در حوزه هسته اي ايجاد مي كند و هم در مناسبات بين المللي تحول سنگيني رخ مي دهد لذا قدم‌هاي كه ايران برخواهد داشت قدم‌هاي هوشمندانه و حساب شده است و قطعا تابع تصميمات حاكميت  خواهد بود و نه تصميمات فردي و جناحي .

 عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح كرد: مهمترين نگاه ما به برجام اين است كه پرونده «پي ام دي» كاملا بسته شد و اين موضوعي است كه از طرف مخالفين برجام در داخل كشور به آن پرداخته نمي شود و حتي دولت نيز نتوانست اين موضوع را باز كند كه بستن پرونده پي ام دي يعني بحث انحراف نظامي از فعاليت هاي هسته اي به صورت كامل و براي هميشه بسته شده است. ضمن اينكه فعاليت هسته‌اي ما متوقف نشد و در يك چارچوب بين المللي قرار گرفت كه اين يک دستاورد بود كه از طرف جامعه بين الملل به رسميت شناخته شد.

نماينده مردم تهران در مجلس تاكيد كرد: با برجام ما از ذيل فصل هفتم منشور سازمان ملل كه شديدترين برخوردهاي را به صورت رسمي از طرف جامعه بين الملل عليه كشور ها تجويز مي كرد خارج شديم  و اين نيز دستاود ديگر برجام بود كه مخالفين نمي خواهند آن را ببينيد .

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برجام ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش‌سه"، این متن اعتراضی در واکنش به تصمیمات داوری یک روز پس از پیروزی سبزپوشان در ورزشگاه خانگی منتشر شده که موفق شدند با دو گل آلومینیوم را شکست دهند تا در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

این متن اعتراضی با ضمیمه شدن ویدئویی روی رسانه رسمی باشگاه قرار گرفته و به شرح زیر است: 

پنالتی‌ترین پنالتی‌ها که گرفته نشد.
در این ویدیو شاهد سرنگونی بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن در محوطه جریمه تیم‌های استقلال خوزستان، شمس آذر و آلومینیوم هستید که داوران اعتقادی به پنالتی نداشتند اما به زعم کارشناسان داوری می‌بایست برای سبزپوشان اصفهانی پنالتی اعلام می‌شد.
این در حالی است که تمام این تصمیمات در شرایطی برای تیم فوتبال ذوب‌آهن در فولادشهر اتخاذ شده که نتیجه مسابقه در آن لحظه صفر بر صفر بوده و اعلام پنالتی می‌توانست نتیجه مسابقه را به نفع سبزپوشان تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده