Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مسابقات بین‌المللی زنجان از ساعت ۱۷ روز دوشنبه (۲۴ تیر) با رویارویی تیم‌های ملی نوجوانان ایران و نوجوانان سوریه در خانه بسکتبال شهید بهشتی مجتمع ورزشی ۱۵ خرداد برگزار شد.

کوارترهای اول و دوم به ترتیب ۱۲ بر ۷ و ۱۵ بر ۱۱ به سود نوجوانان ایران تمام شد و در نهایت نیمه اول با نتیجه ۲۷ بر ۱۸ با برتری ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه و در کوارتر سوم تیم ملی نوجوانان سوریه نتیجه را ۲۶ بر ۴ واگذار کرد و در پایان نیمه دوم تیم ملی نوجوانان ایران موفق شد با نتیجه ۶۵ بر ۴۰ پیروز میدان شود.

در ادامه اولین روز مسابقات و در دومین و آخرین بازی این روز تیم ملی جوانان ایران به مصاف تیم منتخب زنجان رفت.

تیم ملی جوانان ایران با هدایت رضا نوری موفق شد نیمه اول را ۳۶ بر ۱۷ به سود خود به پایان ببرد و در نهایت با نتیجه ۱۰۵ بر ۵۱ پیروز شود.

طبق برنامه در روز دوم مسابقات تیم ملی جوانان به مصاف تیم نوجوانان سوریه و تیم ملی نوجوانان به مصاف تیم ملی جوانان قطر می‌رود.

کد خبر 448000

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی در روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد خبر داد. - اخبار استانها -

علی رجبی به خبرنگار تسنیم در ساری گفت: ‌‌مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود 8ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای 26 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هر کدام با  پنج دوچرخه سوار  و 3 نفر همراه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه  مربوط به اسکان و ترابری و تغذیه تیم‌ها به عهده تیم شرکت کننده است تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر هم طبق جدول جوایز پرداخت می‌شود.

رجبی گفت: جلسه فنی مسابقات یک روز قبل از شروع مسابقه در محل مسابقات برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، تور بین المللی خزر از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که 20 دوره از آن برگزار شده است.

مازندران پنج دوره میزبان تور بود، اما به علت نبود زیرساخت مناسب، منابع مالی، پیست تمرینی و زیرساخت جاده‌ای این تور متوقف شده بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا